Jump to content

Domla

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Na kupljeni bicikl kod MAGME d.. koji je još u jamstvenom roku nismo uspjeli ostvariti jamstvene uvjete i zamijeniti neispravni dio (prednja vilica) jer je spomenuta tvrtka u stečaju (navodno) te joj ne radi niti jedan servis niti prodavaonica a ne javljaju se niti na jedan telefon. Stoga smo kontaktirali proizvođača tog neispravnog dijela (Marzocchi, Italija) koji je ugrađen na GIANT bicikl (uostalom kao i pogon, mjenjači, kočnice i dr. dijelovi). Proizvođač je priznao grešku i poslao nam zamjenski dio bez ikakve naknade. Problem se je javio na carini kada nam nisu uvažili jamstvo i oslobodili nas carine i PDV-a već su nam iste zaračunali u punom iznosu. Odgovor špediteru je bio da svoje jamstvene uvjete moramo ostvariti preko prodavatelja koji više ne postoji. Neispravan dio, koji je sad samo hrpa starog željeza teška cca 3,5 kg proizvođač ne želi nazad jer su puno veći troškovi povratka nego njegova sadašnja vrijednost pa ga nemamo kome predati. Platili smo troškove carine, carinjenja i PDV-a a očekujemo i špediterske troškove. Kako možemo ostvariti svoja prava na besplatan zamjenski dio u jamstvenom roku tj. povrat plaćene carina i PDV-a?
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija