Kupio sam mobitel u VIp-u uz ugovorno obvezu na 24 mjeseca, dva tjedna ga imam i mobitel se strašno brzo prazni, treba ga puniti po dva do tri puta na dan, a ako ga ne pipnem jedva izdrži jedan dan. Isti takav mobitel kolegici drži po 2 dana na konstantnom internetu i korištenju. Znam nešto o tehnici i podešavanju i uz sve moje pothvate da ga softwareskim složim on se i dalje prazni ko lud.
Nisam ga još išao reklamirati jer želim par savjeta kako me nebi veslali ko majmuna. Prvo nebi htio da mi u zamjenu daju neku budi Bog s nama nokiu iz 14. stoljeća, jer mobitel iovako po ugovoru otplaćujem kroz tih 24 mjeseca + pretplatu, ne želim plaćati nešto što nemam. Drugo kako da se postavim po tom pitanju, imam li pravo na novi mobitel ili isti takav u zamjenu dok je ovaj na servisu?
Ta vrsta oštećenja je teško dokaziva, i mogu me glatko otpilit s tim da što očekujete, mobitel ima velik ekran, nemojte ić na internet pričom. Nisam toliko blesav da neznam te smatram da su mi prava ko potrošaću povrijeđena.
Imate li kakav savjet u vezi toga, konkretno kakva su mi prava na raskid ugovora ukoliko mobitel nije ispravan ili dobijanja novog.
Puno hvala