Pisani odgovor predstavnika za Hr je u e-m. Nakon pokušaja da stupim( e-m) sa "glavnim" ,iz Njemačke još nema odgovora ali nakon par dana stiže opetovani odgoor od predstavnika , isti kao onaj prvi. Očito je "glavni" prebacio komunikaciju na predstavnika sa tamo nekim kupcem njihovih vozila. Odmah odlučujem,nalazim odvjetnika u njem. da pokrene spor.
Zanimljivo, kao odgovor pored već spomenutih godina i km, lista razloga aktivacije im je ;
klimatski uvjeti podneblja,kvalitete cesta, sada već vremešna tehnologija ab koja je vremenom zamijenjena. Na prvi pogled banalni razlozi ali upravo u tim navedenim "razlozima" dade se očitati kako su to SIVE zone u kojima je proizvođač vremenom izvukao neke pouke, stekao nove spoznaje i po njima modelirao novi sustav rada zr.jastuka. Zbog toga je "vremešna tehnologija" zamijenjena novom, sigurnijom !! A zašto ? Jer se novom ,neće aktivirati na "lošim cestama" i u neprimjerenim "klimatskim uvjetima" radi vlage i soli u zraku kako navode. Dugim riječima, priznaju da je radi takvog nekvalitetnog sustava , dolazilo do nepredviđenih aktivacija ab ili blokiranih ab.kada nije trebalo. Kvalitetni sustavi se ne mijenjaju ako ne moraju jer poskupljuju proizvod i proizvođač će morati dokazivati upravo to, zašto je mijenjao dobitnu kombinaciju?
Spominju oni mogući razlog i zadnjeg "nestrucnog servisera" izvan njihovih ovlaštenih servisa. Konkretno na mom autu bila je to uzmjena ulja i svih filtera pred teh. pregled.
U kontextu ab. takva primjedba bila bi umjesna ako su se ugrađivali novi ab. pa su nestručno ugrađeni i još izvan ovl. servisa. Ovako je to smješan bijeg od odgovornosti.