Jump to content

mimabi

Korisnik
  • Broj objava

    9
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Evo tu je i temelj iz kojeg je vidljivo moje nezadovoljstvo Telekomovim odgovorom na moj prigovor zbog kojeg se ne mirim s njihovom odlukom i zbog kojeg prema Telekomu namjeravam poduzeti pravne mjere. Prazno 25.pages
  2. Poštovani, kopiram ovdje moj prigovor Hrvatskom Telekomu i njihov odgovor na prigovor iz kojeg je vidljiva njihova podvala u smislu moje odgovornosti za usluge za koje sam bio zakinut u navedenom periodu. Najljubaznije bih molio upućene da me pomognu savjetom kako bih na najsvrsishodniji način pravno djelovao protiv te podvale. Unaprijed sam jako zahvalan na svakoj sugestiji, pomoći ili savjetu: Moj prigovor: Korisnik sam usluga Hrvatskog telekoma više od deset godina i u tom dugom vremenskom periodu ne mogu izraziti da sam bio sasvim zadovoljan, čemu mogu posvjedočiti česta prijavljivanja različitih problema koji su se sporadično pojavljivali a ponajviše u vidu prekida u emitiranju MAXtv programa i prekida internetske veze. Ovo drugo je postalo naročito učestalo posljednjih 6 mj. te sam u tom periodu više puta kontaktirao telefonski vašu službu za korisnike nakon čega su iz Zagreba izvršavana brojna resetiranja sustava koja su samo donekle i privremeno riješavala problem.21.09.2018. u petak od 20.00h vaše usluge postale su mi u potpunosti nedostupne sve do 23.09., nedjelje 17.30h(valja svakako napomenuti da je usluga na dodatnom MAXtv prijemniku u dječjoj sobi postala dostupna još i kasnije, tek u ponedjeljak 24.09. ujutro). Dakle, slobodno se može kazati, čitavi vikend - upravo kad svi članovi obitelji imaju najviše slobodnog vremena,želje i potrebe za internetom i gledanjem tad sadržajno najatraktivnijeg tv programa. Od ponedjeljka 24.09. ujutro sve usluge su dostupne “čak” do 5.30h u srijedu 26.09. Kad sam dakle ustao u srijedu ujutro i shvatio da su nam sve usluge Hrvatskog telekoma ponovo nedostupne moja se je frustracija preinačila u definitivnu odluku otkazati sve nepouzdane usluge koje skupo plaćam. Isti dan putujem u Split i oko 10h ujutro podnosim prema propisima zahtjev za otkazivanjem svih dosadašnjih usluga u vašem T-centru kod vašeg službenika gosp. M.M. koji me nakon mojeg potpisivanja Zahtjeva upućuje na obvezu javljanja vašoj službi za korisnike i razgovor s agentom kojem sam dužan navesti broj zahtjeva 17881 1546 / 18, što i činim u dobroj nadi da je s tim stvar konačno riješena. Po povratku iz Splita na otok negdje oko 16.30 h na routeru opažam da je stanje nepromijenjeno(usluge su nedostupne, ali sam smatrao da je tako u redu ako sam ih ionako ranije sve nepovratno otkazao). Nešto prije 17.00h dobivam poziv s broja 08 098 22 od tehničara Hrvatskog telekoma koji mi se javlja u vezi kvara. Objašnjavam gospodinu da sam ranije istog dana otkazao sve usluge i da mi nikakva intervencija više nije potrebna. Istu večer isključujem sve kablove i pakiram opremu ponovo u dobroj nadi da je stvar riješena jer nema toga što nisam učinio po naročito nezgodnom propisu čiji zahtjev nalaže da je otkazivanje moguće jedino u T-centru kojeg na otoku nema pa je potrebno uzeti na poslu slobodan dan i putovati morem do kopna i nazad mada tako nije ni blizu u obratnim slučajevima.Naime, za obvezivanje nekim ugovorom prema Hrvatskom telekomu, slučajno ili ne, takav napor i gubitak vremena sasvim je nepotreban. Dovoljno je samo da vaš agent na vezi telefonske Službe za korisnike nešto pogrešno načuje ili razumije i “budući korisnik” već je “uhvaćen” tvrdim ugovorom na dvije godine(primjer koji navodim nije pretjerivanje već izravno iskustvo koje je provjerljivo u mojem, nazovimo to tako, dossieru Hrvatskog telekoma).Ali, kako se pokazuje, čini se da su moje propisno djelovanje budući odavno s Telekomom nisam vezan ugovorom još uvijek nedovoljno i dobra nada o definitivnom otkazivanju usluga ipak preuranjena jer mi danas 27.09. u 13.30h stiže s T-HT-a sms poruka da sam navodno kontaktiran(kako i na kojem broju kad mi je za mogućnost kontakta od jučer ostao samo mobitel na kojem u listi poziva nije registriran nikakav poziv od vaših službi nakon onog tehničarevog spomenutog gore !?) vezano za moj zahtjev i “da bismo isti dovršili moram vas kontaktirati na broj 0800 303 307 od ponedjeljka 01.10.2018. do 05.10.2018. u periodu od 10 do 20h”.Poštovani, najljubaznije vas molim da me oslobodite daljnjeg kompliciranja i opterećivanja budući je s moje strane sve urađeno korektno i pravovremeno kako bih otkazao usluge. Jednako kao što su bile korektne i pravovremene sve moje mjesečne uplate dugih godina koliko sam bio istih korisnik. Usluga koje su se pokazale vrlo manjkavim u odnosu na njihovu cijenu i moju korektnost u obvezi prema njihovom podmirivanju.Također se nadam biti bitno obeštećenim pri izradi mojeg računa za mjesec rujan jer je razvidno i provjerljivo koliko sam dugo bio zakinut za usluge koje plaćam. Svako dalje “zavlačenje” konačnog otkazivanja telekomovih usluga od datuma kad sam u T-centru podnio zahtjev i nekorektnost u obračunu mojeg dugovanja za mjesec rujan ponukat će me na obraćanje Udruzi za zaštitu potrošača, pisanje dopisa HAKOMU i sve raspoloživo pravno djelovanje prema Hrvatskom telekomu. Odgovor na prigovor: Prazno 24.pages
  3. Jasno mi je. U pravu ste. Hvala Vam lijepa sto ste posvetili paznju i dali mi prave informacije koje sam trebao.
  4. Toga sam se i bojao. Kad sam na policiji prijavio prijevaru sluzbenik je odmah tocno znao iz ranijih istovjetnih prijava i nacina na koji su prijevare izvrsene o kojoj se osobi radi. Tada mi je prokomentirao da doticni kriminalac "jako dobro zna sto cini" obzirom da ne posjeduje registrirane imovine i upoznat je zakonom odredjenim cenzusom po kojem mu Drzavno odvjetnistvo, da se tako izrazim, progledava kroz prste i omogucuje "unosan biznis".
  5. Cini mi se onda da je premalo vremena organizirati se oko privatne tuzbe s ostalim ostecenicima i da tuzbu moram podnijeti samostalno. Ukoliko bi se tuzba potvrdila osnovanom mislite li da se mogu nadati potpunom obestecenju ukljucujuci i gubitak nastao prijevarom i troskovima odvjetnikova angazmana?
  6. Pisao sam o mojem problemu na forumu "Kazneno pravo". Ondje je sve o slucaju za koji mi je potrebno angazirati odvjetnika pa bih molio ako je netko zainteresiran ili ima kakav savjet ili uputu da me kontaktira. Preporuke isključivo putem PP-a. Hvala
  7. U rješenju o odbačaju vam nisu ništa precizirali po tom pitanju? Nisam dobio nikakvo Rjesenje o odbacaju. Samo onaj dopis koji sam u cijelosti ovdje prepisao.
  8. G-man, hvala Vam sto ste se javili. Namjera mi i jest kontaktirati ostale zrtve prijevare kojima je upucen isti dopis, njih cetrnaestero, ali se bojim da ce se biti vrlo tesko udruziti "na daljinu" obzirom da smo iz razlicitih gradova te isto tako pronaci zajednickog odvjetnika koji bi nas zastupao. Imate li glede toga neku sugestiju? Takodjer bih Vas molio ako biste mi mogli pribliziti taj problem rokova. Prijevare su izvrsene tijekom 2014. g.
  9. Postovani, najljubaznije vas molim za pomoc oko slijedeceg: Krajem 2014. sam bio zrtvom prijevare na web siteu "Njuskalo" pri cemu sam ostecen za 1800,00 kn. Danas sam postom primio dopis od Opcinskog drzavnog odvjetnistva koje dolje navodim u cijelosti. Buduci sam odlucan da s terecenjem osobe koja je nada mnom i jos cetrnaestero osoba(koji su primili istovjetan dopis)zvrsila kazneno djelo prijevare, a dosad nikad nisam bio u situaciji da mi je potreban angazman odvjetnika molio bih upucene da me posavjetuju koje bih slijedece korake morao poduzeti i otprilike kolike novcane troskove mogu ocekivati da bih podnio privatnu tuzbu. Unaprijed se zahvaljujem na svakom savjetu i uputstvu. REPUBLIKA HRVATSKA OPCINSKO DRZAVNO ODVJETNISTVO U K. Policijska uprava K-k, Policijska postaja K. poduzimala je kriminalisticko istrazivanje nad vecim brojem osoba zbog sumnje u pocinjenje kaznenog djela prijevare, izmedju ostalih i u odnosu na D.P. iz K. B.B. 7, a u tijeku kojih je utvrdjeno da je D.P. tijekom 2014. putem internetskog oglasnika "Njuskalo" nudio na prodaju mobilne aparate "LG G3", "Samsung Galaxy S5" i " HTC one M8" po cijeni od 1700,00 do 2000,00 kn, nakon cega je sa zainteresiranim kupcima dogovorio prodaju, mobitele po izvrsenim uplatama nije dostavio ili je pak dostavio stare i neispravne aparate ne vece vrijednosti od 100,00 kn. Opisanim nacinom proizlazi da je D.P. osnovano sumnjiv za pocinjenje kaznenog djela prijevare, no medjutim, obzirom na visinu ugovorene vrijednosti mobilnih uredjaja te pricinjenu stetu, a koji iznosi ne prelaze zakonom odredjen cenzus od 2000,00 koji je vrijedio u vrijeme pocinjenja prijavljenih dogadjaja, radi se o kaznenom djelu iz cl. 236. st. 3 Kaznenog zakona, a za koje kazneno djelo se progon poduzima po privatnoj tuzbi. ZAMJENICA OPCINSKE DRZAVNE ODVJETNICE D.S.-H O tome obavijest: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija