Jump to content

Bonno

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. U 8. mjesecu 2017. zaprimila sam poziv od nepoznate osobe koje me pitala jesam li ja ta i ta, što sam potvrdila te je nakon toga rekla da je moja majka njihov klijent (majka je umrla 2013) i da joj trebam dostaviti neki dokaz tko sam kako bi mi mogli otkriti o čemu se radi. Da se radi o agenciji za naplatu potraživanja saznala sam te nakon završenog razgovora kada sam ih potražila na net. Majka je imala tekući račun u HPB banci, koji je očito ostao otvoren, nazvala sam banku koja mi je potvrdila da su dug prodali 2016 B2 Kapitalu, i da se dešava da klijenti ne dobiju obavijest o prodaji duga. Nakon prvog poziva iz B2 kapitala slijedi drugi koji se počinje prijetiti da ukoliko im odmah ne dostavim svoj OIB, rješenje o naslijeđivanju, i kopiju OI će me tužiti i da ću platiti i sudske troškove. Ja apsolutno ne pristajem na to, tražim da mi dostave na temelju kojeg dokumenta je nastao taj dug i o kojem se iznosu radi. Odgovaraju mi da mi to ne mogu reći radi zaštite osobnih podataka (preminule osobe) i da se visina duga utvrđujem prema vrijednosti naslijedstva. Čak bi bila sprema i da platim dug, ako on zaista postoji, ali kada su mi rekli da se on određuje prema vrijednosti nasljedstva, ostala sam blago rečeno šokirana. Od tada ignoriram pozive, sada je prošlo više od 5 god od majčine smrti, zovu i dalje, ali ja ne znam imam li pravo pozvati se na zastaru i to me najviše muči? Ne znam od kada počinje teći rok za zastaru, banka me traži ponovno rješenje o nasljeđivanju i ako im ga dam oni će ga proslijediti B2 Kapitalu. Znači osim poziva s njihove strane nema ništa, mislim da nemaju nikakav dokaz da sam ja nasljednik, imaju samo moj broj mobitela i moje ime.
×