Jump to content

100.000 tema na Legalis portalu!  Nakon 16 godina od pokretanja ove stranice, dana 31.07.2019. na Legalis portalu je pokrenuta 100.000-ta tema. Time je na ovom portalu raspravljeno više od 100 tisuća pravnih pitanja, i to kroz 526.000 pojedinačnih objava korisnika. U ovom trenutku Legalis portal broji 90.700 registriranih korisnika.

Mafra

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Pozdrav, Od ove sam se godine prijavio na Airbnb platformu te sam počeo primati rezervacije od spomenute kompanije. Prilikom registracije sam im dao svoj porezni broj kako bi oni uplaćivali direktno VAT/PDV državi. Do prošlog mjeseca je sve bilo korektno no prošli mjesec kao i ovaj tekući prilikom printanja računa primjetio sam kako su mi krivo zaračunali porez, tj isti nisu platili a stopa po kojoj su ga računali je jednom 20%, drugi put 21%, pa 23 % i to na više računa. Napominjem kako imam dva apartmana, na računima za jednog je sve korektno, problem je ovaj drugi koji do tada također nije bio sporan. Kada sam ih kontaktirao, priznali su da se dogodila greška u njihovom sistemu za koju ne znaju (u ovom trenutku a prošlo je par dana) što je prouzročilo, no odbili su izdati nove račune jer to kao nije moguće, te se ispričali uz napomenu kako oni ne mogu tu nista učiniti. Sada mene zanima da li cu ja biti zbog toga kažnjen od strane države, makar nije moja greška, a najradije bi sam platio ne uplaćeni iznos no kriva stopa PDVa je naznačena, tako da je zapravo greška i dalje vidljiva. U FINI mi nisu nista znali odgovoriti, na poreznoj nisam bio još. Kako je moguće da država dopušta stranom poslovnom subjektu da radi takve greške, a da ja koji sam partner nemam nikakvih mogućnosti utjecati da se greška ispravi. Mogućnost soniranja računa bi trebala biti sasvim normalna i ne znam zbog čega ovi to odbijaju napraviti. Da li je to sada problem između Airbnb-a i države ili između mene i porezne?
×