Jump to content

lorena2705

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

Nedavni posjetitelji profila

143 pregleda profila
  1. Dana 12.11.2017. potpisala sam ugovor sa T-com-om gospođa koja je izradila ugovor rekla je da će uređaj mjesečno koštati 35 kn međutim na računu je došlo da uređaj košta 105 kn. Ok, prešla sam preko toga je nisam detaljno pročitala ugovor. Nadalje prije dva tjedna mi je najednom mobitel prestao raditi, a pošto je pod garancijom odnjela sam ga na servis gdje su napisali citiram "Na uređaju načinjena totalna šteta. Uređaj iz tehničkih razloga ne možemo popraviti i jamčiti za njegovu ispravnost. Uočena su oštećenja na matičnoj ploči uzrokovana vlagom." Ja sam sigurna da mobitel nije bio u doticaju s vlagom te molim pravni savjet mogu li raskinuti ugovor bez naknade ili zatražiti ponovni servis. Unaprijed hvala na odgovoru.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija