Jump to content

Gromek

Korisnik
  • Broj objava

    3
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Restoran u zgradi

    Poštovani, nastavno moju prijašnju temu, koja je tek sad aktualna nakon započetih radova u spomenutom budućem restoranu imam par pitanja. Najmoprimac je započeo radove kako unutar, tako i izvana, na zgradi. Nakon što je instalirao cijev za odvod "mirisa" iz kuhinje, motor pričvršćen na jedan od dimnjaka (foto u privitku) i ventilacijskog uređaja na uličnu stranu fasade (foto u privitku) neposredno ispod balkona jednog od suvlasnika, većina suvlasnika se prigovorila. Još misli staviti terasu iza zgrade gdje je vatrogasni prolaz, a mi smo suvlasnici i tog dijela pločnika po ZK ulošku. Naime, prema Zakonu o vlasništvu, čl. 41 i još nekih članaka istog Zakona, prema Pravilniku o postavljanju antena, uređaja......, ali i prema Međuvlasničkim ugovorom po našem mišljenju nije smio to napraviti bez suglasnosti suvlasnika. On je inicirao potpisivanje suglasnosti za Glavni projekt (restorana) koji mu je potpisao jedan suvlasnik, a mi smo također službeno skupili potpise skupili suglasnost svih suvlasnika osim dva. Sad smo trenutno u poziciji da se on želi interno s nama dogovoriti da on nešto napravi za nas (zgradu) u smislu nekih popravaka na zgradi, poboljšanja i sl. u zamjenu za suglasnost. Od 33 stana, Grad Zagreb je vlasnik 18 stanova koji su u najmu. Ono što mene zanima je sljedeće: S obzirom da smo u nekoj pat poziciji, kakav je moguć ishod za nas odnosno za njega? Da li su Pravilnici i Zakoni na našoj strani? Unaprijed hvala na odgovoru i srdačan pozdrav.
  2. Restoran u zgradi

    Puno Hvala na odgovoru. Srdačan pozdrav
  3. Restoran u zgradi

    Poštovani, u našoj zgradi gdje se nalazi 33 stana postoje poslovni prostori koji su u vlasništvu Grada Zagreba i neki su u funkciji, a neki se tek iznajmljuju. Jedan gospodin je uzeo 4 poslovna prostora koja misli spojiti rušenjem pregradnih zidova u jedan kako bi dobio jedan veći prostor za restoran. Ono što nas kao stanare i suvlasnike te zgrade zanima koju dokumentaciju u smislu dozvola on mora imati kako bi mogao više lokala spojiti u jedan i tko je zadužen za nadzor radova (gospodin je unajmio prostore od Grada) te da li mi kao suvlasnici imamo ikakvo pravo utjecaja na to koje se djelatnosti mogu obavljati u tim poslovnim prostorima? U prilogu Vam šaljem fotografiju samo radi lakše percepcije moga pitanja. Unaprijed hvala na odgovoru
×