Jump to content

PetraS

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. 'fuš' majstori

    Pozdrav, vidim da naziv grupe odgovara problemu koji ja trenutno imam pa ću tu navesti svoj problem s majstorom. Naime, prije 3 mjeseca sam angažila majstora za popravak hladnjaka, uredno registriran i sve štima. No, kad je popravak bio gotov i taj isti posao masno naplaćen (uključuje i trošak izlaska na teren jer sam doslovno na drugom kraju grada), račun se nije ni udostojao izdati i na moju žalost prešla sam preko toga. Od prvog dana nakon popravka pa sve do danas, hladnjak ne radi kako treba i ima vidljivu neispravnost (sa stražnje strane s počeo hvatati led). Zvala sam dotičnog majstora već nekoliko puta i ljubazno ga zamolila da dođe pogledati u čemu je stvar i otkloniti problem jer očekujem da za plaćeni posao isti završi kako treba, no uredno odbija doći i to na način da mi se uopće ne javlja ili ako se uspijemo čuti telefonski izgovor je da "danas ne stiže". I kad je konačno dogovoren dan za njegov dolazak na teren, čovjek se ne pojavi. Jedini pisani trag koji imam od njega je nekoliko SMS poruka u kojima ima ili beznačajne savjete što da učinim s hladnjakom ili odgovore da "danas ne stigne". Molim za savjet, kad zaista pukne moja granica ljubaznosti kome da se direktno obratim s prijavom uz predočenje makar tih SMS poruka? Neizdavanje računa, lopovluk i fušarenje su i više nego dovoljan razlog za slanje inspekcije. Hvala
×