Jump to content

Danini

Korisnik
  • Broj objava

    6
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Prodajemo kuću koju ćemo etažirati kako bi napravili tri stana i zasebno ih prodali. Naša su saznanja da trebamo: -dati izraditi elaborat (cijena 4.500 kn) -potvrditi i upisati elaborat u gruntovnici i katastru ...no, iskrsnuo je i "Certifikat o energetskoj učinkovitosti" koji je navodno potreban pri prodaji nekretnine. Tko nas traži taj certifikat kada pristupamo prodaji? Odnosno gdje se u kupoprodajnom procesu taj dokument pojavljuje? Tko kontrolira da li si ga izradio? da li se taj zakon doista i provodi?
  2. Draga Ultra, Prije svega najljepše hvala na iscrpnom i kompetentnom odgovoru (podforum obrti). Također vam veliko hvala za riječi podrške i ono «tako razmišlja pravi poduzetnik», to mi je doista trebalo. Nisam se prije zahvalila ni javila jer sam nakon suočavanja sa slikom jednostavno stiltala i došla do zaključka kako je obrt za mene nepovoljan izbor, zbog visokih mjesečnih troškova hladnog pogona. Pa sam se preusmjerila na odabir Udruga (dok ne stvorim uvjete da postanem doo, cca godinu dana) – doo. a) S udrugom me muči sljedeće: - Moram li zakonski omogućiti pristup članovima ulaz u udrugu ili samo nas troje osnivača možemo ostati članovi udruge? (Drugi su ljudi u toj priči nepotrebni, a i moguće štetni («Odluku o razrješenju Predsjednika donosi deset redovitih članova Udruge.») - Kao Udruga sam prilično izložena konkurenciji obzirom na zaštitu imena portala koje je u mom slučaju bitno - Mjesec do dva nakon pokretanja posla želim izaći na tržišta regije (u obliku prodaje ili franšize ili otvaranja ureda s partnerima) a to kao Udruga ne mogu b) Za doo ću «stvoriti» 8.000 kn za registraciju a 20.000 osniv.uloga bi posudila i odmah putem pozajmice vratila (jel to ok?), ali nikako ne mogu saznati koji su moji mjesečni-godišnji troškovi hladnog pogona doo-a? Pitam, tražim po net-u ali to mi već izgleda kao najbolje čuvana svjetska tajna, pa vas molim za pomoć. Svjesna sam da ti troškovi ovise o prihodu, ali što ako je meni prihod 0 ili ako je prihod 2000 ili 5000 kn? Kako barem okvirno s ne prevelikim odstupanjima uopće znati s čime će se suočiti i planirati? c) I konačno, da li je ovo realna slika troškova mog doo-a (ne računajući tr koje imam u poslovanju) ? Mjesečni fiksni – hladni pogon Porez na tvrtku - 250,oo kuna godišnje Plaćanje banci za održavanje računa 30,oo kn mjesećno Članarina HGK tromjesečno 234,oo kn Doprinos TZ-u (0,40%) ≈ 60,oo kn- 500 kn god Doprinos HŠ (0,07% na prihod) Doprinosi za MIO i HZZO 1.821,4o kn mjesečno- kasnije TOT cca 200,oo kn mjesečno Ili ako imam prihod 2000 ili 5000 kn? Dodatno, imam ovu info: po novom zakonu od prije nekoliko mjeseci- Ja (trenutno nezaposlena) otvorim doo na sebe kao vlasnika. Supruga (zaposlen u drugoj tvrtci i osiguran kod poslodavca) imenujem direktorom. Sebe imenujem prokuristom i ne moram za sebe plaćati davanja. d) Da li za NKD, vrijede razredi koje ste mi savjetovali za obrt, (tj. 59.20 Djelatnosti snimanja zvučnih zapisa i izdavanje glazbenih zapisa, 62.01 Računalno programiranje, 63.11 Obrada podataka,usluge poslužitelja i djelatnosti povezane s njima, 63.12 Internetski portali, 70.22 Savjetovanje u vezi s poslovanjem i ostalim upravljanjem, 73.11 Agencije za promidžbu, 73.20 Istraživanje tržišta i ispitivanje javnog mnijenja, 74.90 Ostale stručne,znanstvene i tehničke djelatnosti, d.n., 78.10 Djelatnosti agencija za zapošljavanje, 26.40 Proizvodnja elektroničkih uređaja za široku potrošnju, 47.59 Trgovina na malo namještajem,opremom za rasvjetu i ostalim proizvodima za kućanstvo, (glazb.instrumenti, dijelovi,sklopovi,pojačala...), 46.11-46.19 Posredovanje u trgovini)? Očekujem vaš odgovor suspregnutog daha. D
  3. već sam postavila ovo pitanje na drugoj temi,možda treba biti ovdje... ispričavam se ako sam pogriješila i na podugačkom postu tu je opis moje situacije i neka projekcija vezano uz trokove i prihode, te pitanja. Molim vas za odgovore i mišljenje vezano uz projekciju; gdje sam pogriješila ili što sam dobro shvatila. Puno vam hvala kao i za pomoć s NKD-om. Pokrećem portal: u posao ulažem svoj rad u smislu razvijanja i razrade ideje, izradu software-a (moj suprug), te support u operativnim poslovima u vidu moje prijateljice ujedno i ortaka u manjem udjelu; ista je još uvijek studentica te će studirati još min 3 godine. Trenutno nisam nigdje zaposlena i zaposlila bih sebe nakon 6-9 mjeseci. Prijavila sam se na HZZ kako bi ostvarila popust na naknadu za obrtnicu. Trenutno sam bez značajnijih sredstava koja mogu uložiti u ovaj posao, i ova koja si mogu dopustiti iznose do 2.000 kn mjesečno za sljedećih 6 mjeseci, ukoliko ne budem primorana na pozajmicu. Radila bih iz svog stana čiji vlasnički list glasi na ime mog supruga. Predviđeni datum dizanja portala je 15.2.2010. Prva dva do tri mjeseca radila bih bez naplate svojih usluga, kako bi Portalu osigurala što veću posjećenost i sebe sačuvala od troškova dok ne počnem ostvarivati barem neki prihod. 15.4.'10. bio bi datum kada bi počela s radom obrta. U 9/2010 namjeravam podići Portal II, te u 1/2011. Portal III. Očekujem da ću nakon 6 mjeseci poslovanja ostvarivati mjesečni prihod između 15.000 i 25.000 kn uz troškove od 5.000,oo kn, a nakon godinu dana između 60.000 i 100.000 kn uz troškove od 18.000,oo kn. Inicijalni TR: Uvođenje dodatne telefonske linije 300,oo kn Kompjuter 3.000,oo kn (imam stari pa mogu pričekati) Registriranje obrta ili doo-a (upravna pristojba 270 (za upis u Obrtni registar), prijava početka poslovanja (ukoliko ne ide istovr.s upisom obrta)70, obrtnica: 200, fotokopije i biljezi 250) ≈ 800,oo kn Izrada žiga 220,oo kn Izrada ploče za zgradu 200,oo Nabava knjiga za knjigovodstvo? Registracija domene 70,oo kn (Verificiranje domene 1.400,oo kn) TOT cca 1.600,oo kn Troškovi poslovanja: Zakup servera – godišnje 10.000,oo kn Izrada promo materijala godišnje 3.000,oo kn Telefon mjesečno 1.200,oo kn Potrošni materijal (papir, toner...) 400,oo kn Loko vožnje (benz i parking) mjesečno 200,oo kn Plaćanje pića po kafićima (za sastanke) 600,oo kn Najamnina dijela stana od supruga? Mjesečno 100,oo kn Knjigovođa mjesečno 1.500 kn (+ pdv ili ne)? Porez na internet poslovanje 0,5% ≈ 50,oo kn TOT cca od 2.200,oo kn do 7.550,oo kn Porezi i davanja Porez na tvrtku - 250,oo kuna godišnje Godišnji paušalni porez na dohodak utvrđuje se u iznosu 12.750 kn godišnje ili Predujam poreza na dohodak 200,oo kn (određuje se tek nakon prve predaje godišnje porezne prijave a ovisi o ostvarenom dohotku u godini poslovanja) Plaćanje banci za održavanje računa 30,oo kn mjesećno Članarina HOK tromjesečno 234,oo kn Doprinos HOK od dohotka (0,40%) je li to plus članarina? ≈ 60,oo kn Doprinose za MIO i HZZO 1.721,4o kn mjesečno Doprinos TZ-u (0,40%) ≈ 60,oo kn TOT cca 2.170,oo kn mjesečno Jel' vam to ima nekog smisla? Ispada da su nakon početnih troškova ulaganja 1600 do 6000 kn, moji mjesečni troškovi bez da si isplaćujem plaću 4-5.000 kn minimum. Jel' to moguće? (znam da zvučim kao Mladen Delić, ali u čudu sam...) Ako po ovome ispada da sam prilično točno procijenila mjesečne troškove, morati ću se preorijentirati na priču s Udrugom. Što mislite o tome? Molim vas pomoć s ovim pitanjima, i biti ću zahvalna na svakoj sugestiji! PITANJA DA LI JE PRI OSNIVANJU OBRTA OGRANIČEN BROJ DJELATNOSTI KOJE MOŽEŠ NAVESTI I DA LI SE SA SVIMA KOJE SI NAVEO MORAŠ I BAVITI? VEZANO UZ ODGOĐENI POČETAK RADA: - ŠTO PODRAZUMIJEVA POČETAK RADA? SLANJE PONUDE, ISPOSTAVLJANJE RAČUNA ILI PLAĆANJE RAČUNA? - ŠTA JE U TOM SLUČAJU S RAČUNIMA KUPNJE OPREME I POTROŠNOG MATERIJALA KOJEG SAM MORALA NABAVITI PRIJE POČETKA POSLOVANJA; MOGU LI IH KASNIJE PRAVDATI KAO TR ILI TO MOGU SAMO S RAČUNIMA NAKON POČETKA POSLOVANJA? DA LI OBRT MOŽE RADITI BEZ IJEDNOG ZAPOSLENOG? U MOJOJ PRIČI, KOJA SU SREDSTVA ZA RAD, TE ŠTO IMAM OD TOGA AKO TOGA PRIJAVIM MANJE ILI VIŠE ISTIH? Do prometa od 85.000 kn, obrt plaća Porez na dohodak, te ima mogućnost Paušalnog plaćanja poreza. Godišnji paušalni dohodak utvrđuje se u iznosu 12.750 kn (kvartalno plaćanje),što je razlika između primitaka od 85.000 kn i porezno priznatih izdataka u visini 85%. U MOJOJ SITUACIJI, ŠTO TREBAM IZABRATI: POREZ PO OSTVARENOM DOHOTKU ILI PAUŠALNO PLAĆANJA POREZA, I ZAŠTO? Kontradiktorne informacije vezane uz plaćanje PREDUJMA POREZA NA DOHODAK u prvoj godini poslovanja obrta? Negdje kažu: «Plaćate, visina predujma određuje se temeljem predviđenog dohotka koji upisujete u obrazac RPO i predajete ispostavi Porezne uprave prilikom početka poslovanja.» dok drugi kažu «Tek nakon predaje prve porezne prijave na kraju prve godine poslovanja.» DA LI , U KOJOJ DINAMICI I IZNOSU PLAĆAM POREZ NA PROMET? KAKO SE U OBRTU PROVODI ISPLATA NAKNADA (dnevnice, naknada za korištenje osobnog vozila...)? KNJIGOVOĐA MI DA NALOG I STIM IDEM U BANKU PO GOTOVINU ILI...? U KOJEM SLUČAJU JE OBRT U BLOKADI? KOJE SU A KOJE POSLJEDICE i MOGUĆNOSTI U TOM SLUČAJU? Tvrdnje koje sam našla na net-u, nisam sigurna da su ispravne ili što točno znače: «Davanja ovise o tome kojim se djelatnostima bavite a ne koje su upisane u obrtnici.» KAKO BIH JA TREBALA NAZVATI DJELATNOSTI KOJIMA SE BAVIM KAKO BI SMANJILA DAVANJA? (jel ovo pitanje ilegalno?) «Proučite mjesečne obaveze u obrtu i u poduzeću: nemojte misliti da su one u obrtu manje – upravo je suprotno.» JEL TO ISTINA? «Automobil možete zapisnikom unijeti u imovinu obrta i koristiti sve troškove vezane uz njega (registracija,gorivo,servis,dijelovi,oprema...)po zakonskoj regulativi:70% priznatog/30% nepriznatog dijela računa).» IMAM AUTO KOJI VRIJEDI 500 EURA I GLASI NA SVEKRVU. NE NAMJERAVAM KUPITI NOVI BAREM NAREDNIH GODINU DANA. MOGU LI NEKAKO TROŠKOVE TOG AUTA KOJI IONAKO KORISTIM, UVRŠTAVATI U TR OBRTA? «Ako naknadno prijavljujete datum početka poslovanja,morate ponovo platiti upravne pristojbe,oko 250 kn.» DRUGDJE KAŽU 75,oo kn? Kontradiktorne informacije vezane uz poslovni prostor u stanu: AKO JE VLASNIK STANA MOJ SUPRUG, A JA BIH PRVIH 6 MJESECI-GODINU RADILA U STANU, DA LI JE DOVOLJNA NJEGOVA IZJAVA ILI JE POTREBAN UGOVOR O NAJMU NA KOJI MOŽDA PLAĆAMO POREZ? OBZIROM DA SMO U BRAKU, STAN JE I MOJE VLASNIŠTVO...?
  4. Marco 24, Nisam stručnjak u ovom području, ali godinama radim kao freelancer; Radim uvijek preko autorskog ugovora jer su tu davanja državi najniža, a i opis posla mi odgovara tom ugovoru. Poslodavac je dužan podmiriti sve obveze (btto iznos = vaš neto honorari davanja na njega), i to treba eksplicitno stajati u ugovoru. Također, obzirom na dulje razdoblje suradnje, u ugovoru navedite i dinamiku isplata. Ako ste student, isplate mogu biti i preko SC-a, davanja su oko 18% što će poslodavac pozdraviti. Ako niste student, i bez redovnih primanja, mirovinsko si možete uplaćivati sami, a zdravstveno imati tako što ćete se prijaviti na HZZ. Nadam se da sam pomogla
  5. Draga Ultra, Tu je opis moje situacije i neka projekcija vezano uz trokove i prihode, te pitanja. Molim vas za odgovore i mišljenje vezano uz projekciju; gdje sam pogriješila ili što sam dobro shvatila. Puno vam hvala kao i za pomoć s NKD-om. Pokrećem portal: u posao ulažem svoj rad u smislu razvijanja i razrade ideje, izradu software-a (moj suprug), te support u operativnim poslovima u vidu moje prijateljice ujedno i ortaka u manjem udjelu; ista je još uvijek studentica te će studirati još min 3 godine. Trenutno nisam nigdje zaposlena i zaposlila bih sebe nakon 6-9 mjeseci. Prijavila sam se na HZZ kako bi ostvarila popust na naknadu za obrtnicu. Trenutno sam bez značajnijih sredstava koja mogu uložiti u ovaj posao, i ova koja si mogu dopustiti iznose do 2.000 kn mjesečno za sljedećih 6 mjeseci, ukoliko ne budem primorana na pozajmicu. Radila bih iz svog stana čiji vlasnički list glasi na ime mog supruga. Predviđeni datum dizanja portala je 15.2.2010. Prva dva do tri mjeseca radila bih bez naplate svojih usluga, kako bi Portalu osigurala što veću posjećenost i sebe sačuvala od troškova dok ne počnem ostvarivati barem neki prihod. 15.4.'10. bio bi datum kada bi počela s radom obrta. U 9/2010 namjeravam podići Portal II, te u 1/2011. Portal III. Očekujem da ću nakon 6 mjeseci poslovanja ostvarivati mjesečni prihod između 15.000 i 25.000 kn uz troškove od 5.000,oo kn, a nakon godinu dana između 60.000 i 100.000 kn uz troškove od 18.000,oo kn. Inicijalni TR: Uvođenje dodatne telefonske linije 300,oo kn Kompjuter 3.000,oo kn (imam stari pa mogu pričekati) Registriranje obrta ili doo-a (upravna pristojba 270 (za upis u Obrtni registar), prijava početka poslovanja (ukoliko ne ide istovr.s upisom obrta)70, obrtnica: 200, fotokopije i biljezi 250) ≈ 800,oo kn Izrada žiga 220,oo kn Izrada ploče za zgradu 200,oo Nabava knjiga za knjigovodstvo? Registracija domene 70,oo kn (Verificiranje domene 1.400,oo kn) TOT cca 1.600,oo kn Troškovi poslovanja: Zakup servera – godišnje 3.000,oo kn Izrada promo materijala godišnje 3.000,oo kn Telefon mjesečno 1.200,oo kn Potrošni materijal (papir, toner...) 400,oo kn Loko vožnje (benz i parking) mjesečno 200,oo kn Plaćanje pića po kafićima (za sastanke) 600,oo kn Najamnina dijela stana od supruga? Mjesečno 100,oo kn Knjigovođa mjesečno 1.500 kn (+ pdv ili ne)? Porez na internet poslovanje 0,5% ≈ 50,oo kn TOT cca od1.600,oo kn do 4.550,oo kn Porezi i davanja Porez na tvrtku - 250,oo kuna godišnje Godišnji paušalni porez na dohodak utvrđuje se u iznosu 12.750 kn godišnje ili Predujam poreza na dohodak 200,oo kn (određuje se tek nakon prve predaje godišnje porezne prijave a ovisi o ostvarenom dohotku u godini poslovanja) Plaćanje banci za održavanje računa 30,oo kn mjesećno Članarina HOK tromjesečno 234,oo kn Doprinos HOK od dohotka (0,40%) je li to plus članarina? ≈ 60,oo kn Doprinose za MIO i HZZO 1.721,4o kn mjesečno Doprinos TZ-u (0,40%) ≈ 60,oo kn TOT cca 2.170,oo kn mjesečno Jel' vam to ima nekog smisla? Ispada da su nakon početnih troškova ulaganja 1600 do 6000 kn, moji mjesečni troškovi bez da si isplaćujem plaću 4-5.000 kn minimum. Jel' to moguće? (znam da zvučim kao Mladen Delić, ali u čudu sam...) Ako po ovome ispada da sam prilično točno procijenila mjesečne troškove, morati ću se preorijentirati na priču s Udrugom. Što mislite o tome? Molim vas pomoć s ovim pitanjima, i biti ću zahvalna na svakoj sugestiji! PITANJA DA LI JE PRI OSNIVANJU OBRTA OGRANIČEN BROJ DJELATNOSTI KOJE MOŽEŠ NAVESTI I DA LI SE SA SVIMA KOJE SI NAVEO MORAŠ I BAVITI? VEZANO UZ ODGOĐENI POČETAK RADA: - ŠTO PODRAZUMIJEVA POČETAK RADA? SLANJE PONUDE, ISPOSTAVLJANJE RAČUNA ILI PLAĆANJE RAČUNA? - ŠTA JE U TOM SLUČAJU S RAČUNIMA KUPNJE OPREME I POTROŠNOG MATERIJALA KOJEG SAM MORALA NABAVITI PRIJE POČETKA POSLOVANJA; MOGU LI IH KASNIJE PRAVDATI KAO TR ILI TO MOGU SAMO S RAČUNIMA NAKON POČETKA POSLOVANJA? DA LI OBRT MOŽE RADITI BEZ IJEDNOG ZAPOSLENOG? U MOJOJ PRIČI, KOJA SU SREDSTVA ZA RAD, TE ŠTO IMAM OD TOGA AKO TOGA PRIJAVIM MANJE ILI VIŠE ISTIH? Do prometa od 85.000 kn, obrt plaća Porez na dohodak, te ima mogućnost Paušalnog plaćanja poreza. Godišnji paušalni dohodak utvrđuje se u iznosu 12.750 kn (kvartalno plaćanje),što je razlika između primitaka od 85.000 kn i porezno priznatih izdataka u visini 85%. U MOJOJ SITUACIJI, ŠTO TREBAM IZABRATI: POREZ PO OSTVARENOM DOHOTKU ILI PAUŠALNO PLAĆANJA POREZA, I ZAŠTO? Kontradiktorne informacije vezane uz plaćanje PREDUJMA POREZA NA DOHODAK u prvoj godini poslovanja obrta? Negdje kažu: «Plaćate, visina predujma određuje se temeljem predviđenog dohotka koji upisujete u obrazac RPO i predajete ispostavi Porezne uprave prilikom početka poslovanja.» dok drugi kažu «Tek nakon predaje prve porezne prijave na kraju prve godine poslovanja.» DA LI , U KOJOJ DINAMICI I IZNOSU PLAĆAM POREZ NA PROMET? KAKO SE U OBRTU PROVODI ISPLATA NAKNADA (dnevnice, naknada za korištenje osobnog vozila...)? KNJIGOVOĐA MI DA NALOG I STIM IDEM U BANKU PO GOTOVINU ILI...? U KOJEM SLUČAJU JE OBRT U BLOKADI? KOJE SU A KOJE POSLJEDICE i MOGUĆNOSTI U TOM SLUČAJU? Tvrdnje koje sam našla na net-u, nisam sigurna da su ispravne ili što točno znače: «Davanja ovise o tome kojim se djelatnostima bavite a ne koje su upisane u obrtnici.» KAKO BIH JA TREBALA NAZVATI DJELATNOSTI KOJIMA SE BAVIM KAKO BI SMANJILA DAVANJA? (jel ovo pitanje ilegalno?) «Proučite mjesečne obaveze u obrtu i u poduzeću: nemojte misliti da su one u obrtu manje – upravo je suprotno.» JEL TO ISTINA? «Automobil možete zapisnikom unijeti u imovinu obrta i koristiti sve troškove vezane uz njega (registracija,gorivo,servis,dijelovi,oprema...)po zakonskoj regulativi:70% priznatog/30% nepriznatog dijela računa).» IMAM AUTO KOJI VRIJEDI 500 EURA I GLASI NA SVEKRVU. NE NAMJERAVAM KUPITI NOVI BAREM NAREDNIH GODINU DANA. MOGU LI NEKAKO TROŠKOVE TOG AUTA KOJI IONAKO KORISTIM, UVRŠTAVATI U TR OBRTA? «Ako naknadno prijavljujete datum početka poslovanja,morate ponovo platiti upravne pristojbe,oko 250 kn.» DRUGDJE KAŽU 75,oo kn? Kontradiktorne informacije vezane uz poslovni prostor u stanu: AKO JE VLASNIK STANA MOJ SUPRUG, A JA BIH PRVIH 6 MJESECI-GODINU RADILA U STANU, DA LI JE DOVOLJNA NJEGOVA IZJAVA ILI JE POTREBAN UGOVOR O NAJMU NA KOJI MOŽDA PLAĆAMO POREZ? OBZIROM DA SMO U BRAKU, STAN JE I MOJE VLASNIŠTVO...?
  6. Danini

    jos malo o nkd-u

    Draga Ultra, znam da je o ovome već bilo sto puta, ali molim pomoć... Otvaram obrt koji se treba baviti ovime: a) Internet portal na kojem nudim usluge - pretraživanja baze podataka - promoviranja na portalu - prodajem web oglasni prostor - Posredovanja pri (uglavno privremenom) zapošljavanju b) Agencija za marketing i poslovno savjetovanje koja - pruža poslovno savjetovanje - project management (koji uključuje niz raznoraznih stručnjaka; od software inžinjera do fotografa) - osmišljava i producira promotivni materijal (od ideje- graf pripreme do konačnog produkta u obliku tiska ili tv spota) i aktivnosti - organizira događanja - osmišljava i vodi PR kampanje - organizira seminare, radionice i rečajeve c) Proizvodnja i trgovina pojačalima i efektima za gitare da li trebam navesti sve niže kako ne bih ušla u prekršaj baveći se nekom od dolje navedenih djelatnosti? I koje su točno šifre, te što je najbolje navesti kao osnovnu djelatnost odnosno opis posla? Djelatnosti agencija za privremeno zapošljavanje Ostalo ustupanje ljudskih resursa Poslovno savjetovanje Savjetovanje u vezi s poslovanjem i upravljanjem dizajn u informatici usluge grafičkog dizajna tajničke i prevoditeljske djelatnosti Odnosi s javnošću i djelatnosti priopćivanja Istraživanje tržišta i ispitivanje javnoga mnijenja djelatnost javnog informiranja Edukacija, organizacija seminara Djelatnost organiziranja kongresa, sajmova, seminara i izložaba organiziranje i održavanje tečajeva, poduke i pripreme za ispite Nakladništvo izdavačka i tiskarska djelatnost, te umnožavanje snimljenih zapisa izdavačka djelatnost umnožavanje snimljenih zapisa objavljivanje elektroničkih publikacija bez obzira na tehničke značajke medija na kojem su objavljene Izrada web stranica Održavanje Internet stranica i smještaj internet stranica iznajmljivanje programske opreme (softwarea) Izrada aplikacija/programa po narudžbi - Računalno programiranje računalne i srodne djelatnosti djelatnost informacijskog društva kupnja i prodaja robe trgovačko posredovanje na domaćem i inozemnom tržištu Pozdravi i hvala
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija