Pozdrav svima .Prvi put sam na forumu. Tržim pomoć i pojašnjenja za niže navedeno.
-------------------------
Vozio sam se s osobnim automobilom na dvotračnoj, jednosmjernoj cesti ( od Bibinja prema Zadru).Ja sam se nalazio na lijevoj traci ( iza mene i na desnoj traci išla su druga vozila) vozeći brzinom negdje cca 90 km na sat.Od jednom s desne strane izletio je policijski službenik s tablicom "stop" ( auto nisam ni vidio, ali kasnije sam uočio da nije bilo klasično policijsko).Mahnuo sam rukom da ne mogu stati, odnosno preći na njegovu desnu stranu ( ugrozio bih sebe i ostale sudionike u prometu), produžio sam dalje misleći da je sve OK. Kad sam došao pred ulazak u Zadar primjetio sam iza mene vozilo s rotacionim svjetlima. Pretpostavio sam da se radi o policijskom vozilu i da idu za mnom. Dao sam im znak rukom da ću stati na prvom mogućem mjestu. Tako je i bilo. Stao sam , a oni s moje desne strane.
Zbog okolnosti koje su tada bile kod mene ( teško zdravstveno stanje u obitelji), nisam imamo mnogo vremena za razgovor s njima , (a i oni su se odmah uhvatili Zapisnika). Napravili su Zapisnik o izmjerenoj brzini kretanja vozila ( kazna 2000 Kn za brzinu 85Km – izmjerena navodno 95 km), te Prekršajni nalog ( na kojeg sam se žalio i još uvijek nije riješen..) na 3000 Kn te zabrane upravljanja vozilom na dva mjeseca. Zapisnike sam potpisao i nisam ništa provjeravao jer sam bio u stisci s vremenom z vračanje natrag.
Kasnije sam napravio provjeru stanja te dionice i utvrdio da sam ulazak na jednosmjernu dvotračnu cestu ima ograničenje na 60 Km na sat (kraj naselja Bibinje). Dalje, kod jedne veletrgovine znak 50 Km na sat ( ne znam zbog čega), da bi na približnom mjestu gdje sam zaustavljen bila istaknuta ograničenja na 60 odnosno 70 Km na sat. Slučajno sam te tabele ograničenja brzina slikao, jer mjesec dana nakon toga tabele za 60 odnosno 70 Km na sat više ne postoje.
Inače , sigurnosno tehnički uvjeti dozvoljavaju da brzina može biti i veća (tri semafora na udaljenosti cca 1km) što je i vidljivo iz zadnjih tabela. Dionica po svim pravilima nema obilježje naselja, jer tamo nema zgrada ni s jedne ni s druge strane koje daju izgled ulice. To je u stvari dio Jadranske ceste D8 koja nosi naziv 84. Gardijska Bojana-HV Termiti ( od I raskrižja izlaza Zadar pa do I raskrižja Bibinje). Kako sam dugo putovao na posao s tom dionicom rijetki su koji voze 60 Km na sat . Zbog navedenih semafora, dvotračna cesta, nije postojala nikakva opasnost za moju sigurnost i ostalih sudionika u prometu.
pitanje: Da li sam se trebao zaustaviti na znak pol. službenika ako uvjeti na cesti to nisu dozvoljavali ( ugrožavanje svoje i tuđe sigurnosti – automobili iza me i s desne strane, a trebao sam preći na desnu stranu).
Zašto su tabele ograničenja u međuvremenu skinute ( kaznu za brzinu sam platio, ali prema situaciji na terenu ona bi bila znatno manja)
Tko je odgovoran i dužan nadgledati prometnu signalizaciju ( primjer Sv. Filip Jakov: nekoliko metara od autobusne stanice za Biograd stoji znak zabrane ograničenja 70 Km na sat, a naselje u pravom smislu / kuće uz samu magistralu sjedne i druge strane u dužini cirka 500m)
Da li je sud trebao riješiti slučaj bez policijskog svjedoka (uredno primio poziv, nije se opravdao, prije toga navodno nije dobio poziv.. to je bio već treće saslušanje). Priložio sam medicinsku dokumentaciju i slike, do sada nisam nikada bio kažnjavan ( u pravilu nikad i ne vozim brzo, iznimno malo brže taj dan iz već navedenih razloga, ali ni na koji način nisam ugrožavao prometnu sigurnost). Inače, u struci sam radio po pitanju sigurnosti oko 30 godina, a i moje godine ne dozvoljavaju (65) jurenje po cesti.