Jump to content

boko

Korisnik
  • Broj objava

    8
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Da li su znali..možda jesu i nisu. Za mjesto kontrole piše" 84. Gardijska Bojana-HV Termiti", a to je širok pojam. Ulica koja je na Jdranskoj cesti D8 u dužini cirka 2,5 Km. Pa kako će oni to dokazati gdje je bilo kad nema približne ili točne lokacije. Osim toga to nije naselje prema zakonskoj definiciji. Tu nema zgrada, kuća s jedne i druge strane. Naselje ne znači samo naseljeno mjesto već i početak naselja.. Niste komentirali skidanje znakova ograničenja brzine na 60 i 70 Km na sat.., a to je upravo negdje tu bilo i nigdje drugdje i nije moglo biti. Neosporno je da policija nadzire i prometnu signalizaciju, ane u onom dijelu kako ste vi naveli.Točno je da konačnu odluku donose drugi, ali njihova je dužnost da na to upozore. Zaustavljanje je bilo kako sam i naveo. Stao sam osobno ispred Volkswagen kuće u Zadru, a oni s moje desne strane. I to je bilo to. Nisam ja balavac da ću se igrati mačke i miša. Neka mi dokažu da sam mogao stati na njihovu desnu stranu ( prelazak s lijeve na desnu u velikom prometu)..? Pojam presretanja mi niste objasnili , a to mi je vrlo bitno (iako ja znam što to znači)
  2. Da, nesporno je da se nisam zaustavio, ali razlog tomu je još uvijek aktuelan i zato sam se obratio Vama za stručnu pomoć , koju nažalost nisam dobio. Ja poznam sigurnost veoma dobro ( radio sam kao inspektor sigurnosti oko 30 godina), ali sam se za neke stvari ( obzirom da nisam pravnik.. iako se u tom području dosta dobro snalazimmi ) ipak odlučio da pitam stručnjake iz tog područja. Na žalost, nisam zadovoljan s odgovorima. Što se tiče mog slučaja, tu ima mnogo, mnogo spornog i tu tražim rješenja. Ne tražim milost ili oprost. Znam situaciju i znam dobro koliko sam kriv i koliko nisam kriv. To je nesporno. Teško je neke stvari objasniti na ovaj način. Ja i druga strana najbolje znamo što je bilo. Tko će imati više argumenata to će se dokazati na sudu. Ja samo znam da ih imam dosta. Tražio sam ih još, ali izgleda nemam od koga. Naravno da policija ne postavlja znakove ( to je svakom jasno), ali da li oni odgovaraju situaciji na terenu to je druga stvar i tu policija mora dati svoje mišljenje. Kako objasniti situaciju gdje su me pokušali zaustaviti; U njihovoj neposrednoj blizini nalaze se tabele ograničenja brzine 60 i 70 Km na sat. Nepuni mjesec dana nakon toga događaja tabele (60 i 70 Km) su skinute. Srećom ja sam ih na vrijeme poslikao i dostavio sudu kao dokaz. Upravo od njih tražim objašnjenje toga. Da li su oni znali ( a trebali su znati) za te tabele ograničenja, jer u tom slučaju kazna koja je bila 2000 Kn bila bi znatno manja , a brzina je bila i povod mog zaustavljanja. Lijep pozdrav.
  3. Ne igram na krivu kartu, već sam postupio ispravno ( gdje bi se trebao maknuti na semaforu) , dao sam im rukom znak da ću stati ( oni su me do tada mogli presresti, ali nisu vjerojatno htjeli..) i stao sam. Dakle sporno je samo pojam presretanje i gdje to piše, odnosno gdje piše kad je upaljena rotacija da moram maknut..? Nisam pravnik i zato tražim mišljenje stručnih osoba. Ponovno idem i na članak 28. stavak 1. , aosobito drugi koji kaže: da prometna policija u svjem radu nadzire i : "jesu li prometni znakovi postavljeni sukladno propisima i primjereni prometnim tokovima.." Pa tu se vidi da je to i njihov posao i komu treba da nedostatke prijave. Imate slučaj naselje ( gdje ograničenje treba biti 50 Km na sat+ radarska kontrola pred raskrižjem, nakon raskrižja autobusna stanica, a pet metara od nje znak za brzinu 70Km na sat. Naselje se proteže još 800m na kojem su kuće direktno uz cestu i imaju izlaz na cestu. Pa kako to može biti, tko to treba da prvi uoči da ne štima..? Lijep pozdrav i sa ovime možemo završit ovu temu.
  4. Vezano za presretanje.. Nisu me presreli. Ja nisam ni znao da idu za menom. Na semaforu sam vidio rotaciono svjetlo na kolima ( koja nisu bila klasicno policijska). Pretpostavio sam da idu za menom. Dao sam im znak s rukom da cu stati na prvom pogodnom mjestu. Tako je i bilo. Stao sam , a oni s desne moje strane. I poslije je bilo pisanje zapisnika.. Stvar je u tome da je pol. sluzbenik dao iizjavu da me je pesreo, a to nije bilo , več me je mogao samo sustiči. To su po meni dva različita pojma..? Da sam htio mogao sam i bježati.. možda bi me tada presreli.. Zato me zanima značenje pojma " presretanje" i gdje to piše. Što se tiče pol. nadzora mislim da je jednim dijelom u njihovoj nadležnosti i ispravno postavljanje znaka za brzinu. Kako bi to bilo da firma za prometnu signalizaciju na Jadranskoj cesti D8 postavi ograničenje na 40Km na sat , a to ne odgovara situaciji na terenu, znači li to da je pol. službenicima važno što na znaku piše bez obzira da li je ispravno postavljen..? Hvala
  5. Hvala , ali što kaže članak 28 stavak 1,2 i 3 Pravilnika onačinu postupanja policijskih službenika u obsvljsnju poslovs nsdzors i upravljanja prometom na cestama (http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2008_12_142_3947.html) Molim usputno za pojašnjenje što znači presretanje vozila (isto je vezano za moje pitanje) Hvala
  6. Točka 2-3 Tko je odgovoran za nadziranje prometne signalizacije..? Nisu li to prometna policija..?
  7. 1.Znači li da trebalo je radi zaustvljanja dovesti sebe i druge u opasnost..? .. 4.Koliko puta se svjedok može ne odazvati raspravi ako uredno primi poziv..?
  8. Pozdrav svima .Prvi put sam na forumu. Tržim pomoć i pojašnjenja za niže navedeno. ------------------------- Vozio sam se s osobnim automobilom na dvotračnoj, jednosmjernoj cesti ( od Bibinja prema Zadru).Ja sam se nalazio na lijevoj traci ( iza mene i na desnoj traci išla su druga vozila) vozeći brzinom negdje cca 90 km na sat.Od jednom s desne strane izletio je policijski službenik s tablicom "stop" ( auto nisam ni vidio, ali kasnije sam uočio da nije bilo klasično policijsko).Mahnuo sam rukom da ne mogu stati, odnosno preći na njegovu desnu stranu ( ugrozio bih sebe i ostale sudionike u prometu), produžio sam dalje misleći da je sve OK. Kad sam došao pred ulazak u Zadar primjetio sam iza mene vozilo s rotacionim svjetlima. Pretpostavio sam da se radi o policijskom vozilu i da idu za mnom. Dao sam im znak rukom da ću stati na prvom mogućem mjestu. Tako je i bilo. Stao sam , a oni s moje desne strane. Zbog okolnosti koje su tada bile kod mene ( teško zdravstveno stanje u obitelji), nisam imamo mnogo vremena za razgovor s njima , (a i oni su se odmah uhvatili Zapisnika). Napravili su Zapisnik o izmjerenoj brzini kretanja vozila ( kazna 2000 Kn za brzinu 85Km – izmjerena navodno 95 km), te Prekršajni nalog ( na kojeg sam se žalio i još uvijek nije riješen..) na 3000 Kn te zabrane upravljanja vozilom na dva mjeseca. Zapisnike sam potpisao i nisam ništa provjeravao jer sam bio u stisci s vremenom z vračanje natrag. Kasnije sam napravio provjeru stanja te dionice i utvrdio da sam ulazak na jednosmjernu dvotračnu cestu ima ograničenje na 60 Km na sat (kraj naselja Bibinje). Dalje, kod jedne veletrgovine znak 50 Km na sat ( ne znam zbog čega), da bi na približnom mjestu gdje sam zaustavljen bila istaknuta ograničenja na 60 odnosno 70 Km na sat. Slučajno sam te tabele ograničenja brzina slikao, jer mjesec dana nakon toga tabele za 60 odnosno 70 Km na sat više ne postoje. Inače , sigurnosno tehnički uvjeti dozvoljavaju da brzina može biti i veća (tri semafora na udaljenosti cca 1km) što je i vidljivo iz zadnjih tabela. Dionica po svim pravilima nema obilježje naselja, jer tamo nema zgrada ni s jedne ni s druge strane koje daju izgled ulice. To je u stvari dio Jadranske ceste D8 koja nosi naziv 84. Gardijska Bojana-HV Termiti ( od I raskrižja izlaza Zadar pa do I raskrižja Bibinje). Kako sam dugo putovao na posao s tom dionicom rijetki su koji voze 60 Km na sat . Zbog navedenih semafora, dvotračna cesta, nije postojala nikakva opasnost za moju sigurnost i ostalih sudionika u prometu. pitanje: Da li sam se trebao zaustaviti na znak pol. službenika ako uvjeti na cesti to nisu dozvoljavali ( ugrožavanje svoje i tuđe sigurnosti – automobili iza me i s desne strane, a trebao sam preći na desnu stranu). Zašto su tabele ograničenja u međuvremenu skinute ( kaznu za brzinu sam platio, ali prema situaciji na terenu ona bi bila znatno manja) Tko je odgovoran i dužan nadgledati prometnu signalizaciju ( primjer Sv. Filip Jakov: nekoliko metara od autobusne stanice za Biograd stoji znak zabrane ograničenja 70 Km na sat, a naselje u pravom smislu / kuće uz samu magistralu sjedne i druge strane u dužini cirka 500m) Da li je sud trebao riješiti slučaj bez policijskog svjedoka (uredno primio poziv, nije se opravdao, prije toga navodno nije dobio poziv.. to je bio već treće saslušanje). Priložio sam medicinsku dokumentaciju i slike, do sada nisam nikada bio kažnjavan ( u pravilu nikad i ne vozim brzo, iznimno malo brže taj dan iz već navedenih razloga, ali ni na koji način nisam ugrožavao prometnu sigurnost). Inače, u struci sam radio po pitanju sigurnosti oko 30 godina, a i moje godine ne dozvoljavaju (65) jurenje po cesti.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija