Jump to content

100.000 tema na Legalis portalu!  Nakon 16 godina od pokretanja ove stranice, dana 31.07.2019. na Legalis portalu je pokrenuta 100.000-ta tema. Time je na ovom portalu raspravljeno više od 100 tisuća pravnih pitanja, i to kroz 526.000 pojedinačnih objava korisnika. U ovom trenutku Legalis portal broji 90.700 registriranih korisnika.

ribolovac123

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. U siječnju ove godine sklopio sam Kupoprodajni ugovor za novo vozilo sa ovlaštenim prodavačem proizvođača automobila. Rok isporuke naveden u ugovoru je 30.5.2019.. Prilikom sklapanja ugovora uplatio sam predujam za rezervaciju vozila. Problem je što vozilo nije isporučeno, odnosno obaviješten sam da isporuka nije moguća još narednih dva mjeseca. Obratio sam se predstavništvu proizvođača vozila u RH te mi je nakon toga ponuđeno od strane ovlaštenog prodavača gdje sam sklopio ugovor, popust ili korištenje zamjenskog vozila do 30 dana sa predviđenim rokom isporuke novog vozila 15.8.2019.. No ne znaju da li će isporuka novog vozila biti stvarno do tog datuma jer navodno postoje problemi u proizvodnji motora za automobile. Mene ne zadovoljava financijski popust (potreban mi je automobil), ali ni korištenje zamjenskog automobila do 30 dana (jer ne rješava moje probleme oko organizacije korištenja godišnjeg odmora i ostale obveze oko djece, slobodnih aktivnosti, posla ....), već sam tražio zbog kašnjenja isporuke korištenje zamjenskog automobila sve do isporuke novog automobila. Na taj zahtjev predstavnik proizvođača vozila u RH nije mi ništa odgovorio. Molim pomoć oko toga koja su moja prava, odnosno kako da ostvarim svoj zahtjev?
  2. Zaposlen sam na radnom mjestu sa opisom poslova tehničkog održavanja - domarski poslovi (tekuće održavanje opreme, uređaja i objekata, manji popravci..) i tehničke sam struke. Poslodavac provodi reorganizaciju i mijenja bitno opis mojeg (i ostalih kolega) radnog mjesta na koje sam se zaposlio, uvodeći uz postojeći opis radnog mjesta (malo prepravljen postojeći stari opis no suština je ostala ista) i još dodatno - skladišno poslovanje (prijem i izdavanje robe, materijalno knjigovodstvo), pisanje dopisa (administracija, izvještaji, nabava, analize, pisanje računa), manje adaptacije prostora (selidba i montaža namještaja, soboslikarski i ličilački radovi, parketarski radovi), uređenje zelenih površina, briga o zbrinjavanju otpada uz praćenje zakonske dokumentacije, pisanje izvještaja, faktura, inventura i nabava osnovnih sredstava ... pa do odštopavanja kanalizacije i svih ostalih fizičkih poslova, kao i sve ostalo po nalogu nadređenog i naravi radnog mjesta. Poslovi koje je poslodavac dodao u novi opis radnog mjesta su najmanje 50% povećanje opsega posla, a za koji nitko u odjelu nije kvalificiran (za poslove skladištara, knjigovođe, soboslikara, stolara, administratora, parketara, komercijaliste ....). Da li nam poslodavac mora za novi popis radnog mjesta ponuditi i novi ugovor o radu? Da li nas poslodavac mora educirati za poslove za koje nismo stručni i što ako mi ne prihvatimo edukaciju jer novi poslovi su sasvim nešto drugo nego oni za što smo se do sada školovali? Ako se povećava opseg posla i traži veća znanja i dodatne kvalifikacije da li poslodavac mora ponuditi i veću plaću? Kako se uopće postaviti s obzirom da nitko u odjelu nema stručna znanja za skladišno poslovanje, soboslikara, administratora, komercijaliste, parketara...., već smo elektrotehničke struke?
×