Jump to content

Vanja03

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Ugovor je sklopljen preko telefona krajem rujna, od tada ugovor nije stigao na kućnu adresu. Od prvog dana usluga(tv+tel+adsl net) ne radi, kvar je tehničarima odmah prijavljen te oni odgovaraju kako je potrebno zamijeniti cirka 250 m telefonskog kabla te kako će to brzo biti završeno jer im ne treba dozvola od hep-a. Od tog poziva je prošlo nekoliko dana, bez ikakvog napretka. Ja ih opet zovem te se oni ispričavaju jer ipak treba suglasnost hep-a za zamjenu telefonskog kabla(oni su taj zahtjev poslali 15.10.2021.). Ja ih opet 25.10. zovem da pitam u vezi statusa popravka, tj. zamjene tog kabla, a oni odgovaraju kako ne znaju kada će on biti zamijenjen i da to zavisi od hep-a. Na to sve ja im odgovorim kako želim raskid ugovora zbog kvara sa njihove strane, oni traže nekih 650 kn za prijevremeni raskid i kažu da se taj penal može zaobići samo, ako tehničar na terenu napiše da je kvar na mreži nepopravljiv. Što mi je raditi, već mi ih je puna kapa. Još uvijek ni ugovor nisam dobio. Unaprijed hvala na odgovoru.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija