Jump to content

Mariok90

Korisnik
  • Broj objava

    4
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

  1. Nazalost morat ću platiti jer su mi ovrhe i svi računi dolazili poštom na adresu gdje sam prijavio uslugu.
  2. Hvala još jednom, kad dobijem više detalja javim se.
  3. Hvala na odgovoru, Nisam, zadnji račun koji mi je stigao od njih je 2.4.2020. koji je plaćen. Nakon toga mi nisu stizali novi računi, a 4 mjesec je bio datum kraja ugovorne obveze. U pon idem vidjeti gdje je taj dokument uručen. Moguće da je uručen na adresu na kojoj je bio postavljen Total TV, a to nije adresa na koju sam ja kao podnositelj usluge prijavlje. Računi su mi stizali mailom. Sigurno su slali detalje oko ovrhe na adresu gdje je postavljen TOTAL tv kojoj više nemam pristup. Mene brine što po isteku ugovora imam 14 dana zakonski i ugovorno potpisani rok da vratim uređaj na adresu koju su naveli, ja to definitivno nisam napravio. Sad ako postoji kakva mogućnost da izbjegnem tih lihvarskih 3000 kn kazne bilo bi super. Ako ne valjda ću naučiti iz grešaka...
  4. Pozdrav, Dobio sam blokadu računa zbog ovrhe od 3000 kn koju je poslao Total TV. Sklopio sam ugovor i uredno plaćao sve račune do isteka ugovora, imam njihov digitalni prijemnik zapakiran i spreman da im pošaljem ali nikad nisam dobio niti mail niti račun kojim to od mene traže. Samo mi je odjednom sjela ovrha? Na email adresu na koju sam do sad dobivao račune mi uredno dolaze promo materijali ali nikad nisam dobio upozorenje da vratim uređaj ili da imam neko dugovanje ili da će biti pokrenuta ovrha. Ima li netko iskustva sa ovim i prijedlogom što da radim. Unaprijed zahvaljujem. lp, Mario
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija