Jump to content

CROCovik

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Dobra večer svima Molio bih Vas savjet za pravilno postupanje kod "izlaska" iz poslovnog prostora. Informacije: - ugovor o zakupu poslovnog prostora na određeni period od 5 godina - sklopljen 07/16, produljen 07/21 - otkazni rok u slučaju otkaza ugovora 2mj - usmeno obavijestili zakupodavca o namjeri izlaska iz prostora 01/08/22 - zakupodavac prihvatio da s krajem 09/22 izađemo iz prostora, tj od 10/22 prostor će biti prazan - do sada nismo sklopili nikakav pisani dokument o gore navedenom (prekidu korištenja poslovnog prostora) Krajem tjedna zakupodavac nas je zamolio da napravimo izjavu za potrebe Porezne uprave (prestanak plaćanja poreza). Nismo sigurni kakav tip izjave bi trebali napraviti. Da li je dovoljno samo kratko napisano da izlazimo iz prostora te kada završava otkazni rok? Pošto je ugovor solemniziran kod JB, treba li izjavu također ovjeriti kod JB-a? Da li je ispravnije obostrano potpisati Otkaz ugovora s definiranim otkaznim rokom? Ako da, smije li se otkazni rok napisati drugačije od ugovorom definiranih 2 mjeseca, pošto sklapamo Otkaz mjesec dana nakon usmene obavijesti? Zakupodavac je malo "specifičan" pa bi radije napisali traženu izjavu, ukoliko će mu to stvarno biti od koristi kod PU. Hvala svima
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija