Jump to content

Phoenix_AZ

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Pozdrav! Molim informaciju o (ne)postojanju mojih obaveza prema izvođaču radova na adaptaciji kuće. Prekršili smo odredbe Ugovora o radovima te ZOO u smislu da svi VTR-ovi moraju biti u pismenom obliku. Izmjenili smo troškovnik (usmeno) o stavkama jedne prostorije, ali smo se uživo dogovarali, mjerili zajedno, crtali i sl., tako da je ta odluka o izmjeni dotične stavke donesena zajednički i u dogovoru. Za drugu stavku koja se cijenovno promijenila od trena izrade troškovnika do kupovine materijala izvođač me zvao iz dućana da me o istom obavijesti i pita što želim. Međutim, za najveći VTR me nije ni pitao niti obavjestio da će to napraviti, a ne radi se o onim hitnim mjerama nego njegovoj komociji. Dakle, niti me obavijestio, niti pitao (ni usmeno), ništa. Ja nisam ništa protestirala, doduše (opravdani razlog) Nisam mjesecima u kontaktu s njim, ne znam da li naš ugovorni odnos još traje i imam li ja obavezu plaćanja toh VTR-a, a on nikad mi to nije rekao? Nadalje, sva plaćanja prema njemu radila sam preko banke. Međutim, nikad nisam dobila nikakav račun niti potvrdu primitka uplate, ništa. Unaprijed hvala.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija