Jump to content

MaxxPower

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Hotelskom je gostu (bez prethodnog upita od strane gosta) greškom napisana cijena određene usluge za dijete u određenoj dobi prilikom komunikacije putem elektronske poruke. Grešku je napravio recepcionar. Umjesto 45 eura doplate za polupansion, napisano je kako je doplata 15 eura (što je cijena noćenja s doručkom), ali nije napisao da se radi o polupansionu. Nakon što je gost platio točnu cijenu od 45 eura spominje upotrebu pravnog lijeka jer mu je rečena kriva cijena putem elektronske poruke. Na internet stranici gdje je gost kupio kupon za boravak u hotelu jasno je naznačeno da se za dijete u određenoj dobi doplaćuje 45 eura, a ista je cijena izražena i na kuponu kojega je korisnik kupio. Zanima me da li gost ima bilo kakvu osnovu za podizanje bilo kakve tužbe protiv hotela ili radnika?
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija