Jump to content

Mahoney

Korisnik
  • Broj objava

    5
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

  1. @zao zahvaljujem na odgovoru. Samo jos jedno pitanje - ako je paket predan po njihovom "ovlaštenoj osobi" unutar firme, da li je bilo potrebno pečatirati neki dokument (dostavnicu) iako paket ne trazi potpis? @Borbena7 Da li mozda vi imate jos neki komentar ili savjet? Hvala svima na pomoci, Lp
  2. Evo u attachmentu 3 dokumenta koja sam dobio od Poste pa @zao i @Borbena7 pogledajte ako stignete. Poslao sam 3 prigovora: - putem maila nakon sta sam taj dan dobio posiljku - nazvali su me telefonski i rekli da sutradan dolazi postar napraviti zapisnik - nakon sta je napravljen zapisnik isti dan dobijem mail : Odgovor na prvi prigovor preko maila - postar je napravio zapisnik i odnio ga u postu - onda sam dobio pismeno od njih odbijenicu na zapisnik jer je napravljen dan nakon urucivanja posiljke - a oni su poslali postara dan poslje : Odgovor na drugi prigovor putem zapisnika - Nakon toga saljem mail na povjerenstvo s detaljima i dobijem od njih negativan odgovor. Fokusirali su se na to da su paket uruciili mojoj firmi, sta nije istina jer na porti rade zaposlenici od poslovne zgrade. I da je paket adresiran na taj nacin da mi nisu duzni osobno predati paket. Te dijelove sam podcrtao - Odgovor povjerenstva Zaboravio sam napomenut kako sam sve prijavio i policiji par dana nakon sta sam primio paket - ne znam da li mi ovo pomaze ikako? Odgovor na drugi prigovor.pdf Odgovor na prvi prigovor.pdf Odgovor povjerenstva.pdf
  3. Pozdrav zao i hvala ti na odgovoru. Prošao sam sve instance za prigovore i sad mi ostaje HAKOM. @zao ako ti nije problem pomoci jos malo Ono sta sam do sada pohvatao protiv cega se borim: - Članak 56 st.2 - prigovor se mora napraviti odmah prilikom uručivanja pošiljke - Članak 37 st.4 - pošta nije dužna uručiti meni osobno paket, već može i trećoj osobi ako ja nisam dostupan (sad mi nije jasno kako ovo ne pobija članak 56 st2. - jer kako ces napravit prigovor odmah ako ne moraju ostaviti paket koji je na pošiljci naveden?) - Članak 54 st.4 - pošta nije odgovorna za umanjenje sadržaja u međunarodnom prometu - da li ovdje mogu reci da je pošiljka bila osigurana, ali da oni nisu napravili svoj dio odgovornosti da prijave nedostatak na pošiljci prema DHLu? Doduše ja sam im poslao mail s detaljnim uputama kako prijaviti nedostatak DHLu i da ako to ne naprave da smatram kako su na sebe preuzeli odgovornost isplate osiguranja od 2000eura (ne znam da li mi ovo uopce pomaze) - Članak 30 st.16 Zakon o obavljanju univerzalne usluge - ovo im je bio temelj za odbijnje prigovora na Povjerenstvu jer je na paketu prvo ime firme pa onda moje ime - i samim time nisu duzni ostaviti paket meni nego unutar firme odgovornoj osobi, samo sta su se u odgovoru Povjerenstva napisali da su ostavili paket na porti moje firme, problem je u tome sta na porti ne rade zaposlenici mog ureda, nego od vlasnika zgrade/poslovnih prostora - nasa recepcija je na 10. katu zgrade. Nije mi uopce jasno kako mogu izignorirati moje ime na pošiljci? Pitanje: - ako mozes napisat jos neki zakon s kojim bi mogao imat problem na HAKOMU? - da li je postaru potreban potpis i pecat ovlastene osobe koja je zaprimila paket, ako se za urucivanje paketa nije trebalo potpisati? - da li se ja mogu pozvati na zakone: Članak 33 st.3 - da se paket mora uručiti u stanju u kojem je i predan, što ovdje nije slučaj jer je kutija oštećena?
  4. Ako mi netko moze pomoći s problemom koji ću pokušat objasnit kroz par crtica. - Hrvatska Pošta mi dostavlja paket i ostavlja ga na porti poslovne zgrade (zgrada u kojoj se nalazi 20tak firmi) - paket adresiran na moju firmu u prvom retku, pa na mene u drugom retku - preuzimam paket nakon sat vremena i poziva s porte te zakljucujem da je paket otvaran i iznutra nedostaje sadrzaj (paket je iskidan i zaljepljen ponovno selotejpom) - javljam posti na telefon i postaru. U tom trenutku sam razmjenio nekih 5-6 poziva sa sluzbom za korisnike da bi naposljetku dobio naputak da se obratim preko maila sluzbi za korisnike - sutradan dolazi postar i radi zapisnik o posiljci gdje zapisuje da je paket otvaran i ukraden sadrzaj visoke vrijednosti (preko 10000kn) - nakon nekoliko sati dobijem mail od poste da odbijaju moj prigovor jer nisam ODMAH po primitku posiljke rekao da nesto nije u redu s njom (clanak 54 zakona o postanskim uslugama) - Saljem prigovor na email adresu od Hrvatske Pošte gdje objasnjavam: paket nije urucen meni osobno vec ostavljen na porti (imam na raspolaganju snimke nadzornih kamera i potvrdu od zaposlenika zgrade koji tvrde da postar uvijek ostavlja tu pakete bez da trazi osobe na koje su adresirani) - Nakon tjedan dana dobijem rijesenje u kojem pise : Postar je ostavio paket na porti vase firme (smatraju da je porta dio moje firme iako mi imamo vlastitu recepciju u uredu i posto je u prvom retku posiljke navedeno ime moje firme da je posiljka za pravnu osobu) te da ako nisam zadovoljan mogu se zaliti HAKOM-u. Uglavnom odbili su me kao i prvi put jer nisam ODMAH po primitku posiljke napravio prigovor. - u medjuvremenu sam kradju prijavio policiji, koja mi iz nekog razloga nije dala zapisnik jer kako su rekli "prvo idu izvidi" - ako netko ovaj dio moze objasnit? Pitanja: - kako da se ja zalim da posiljka nije dobra odmah po primitku posiljke ako ja osobno nisam dobio na ruke posiljku koja je adresirana na mene: FIRMA, IME I PREZIME vec je ostavljena trecoj osobi? - posiljka je visoke vrijednosti i osigurana preko DHL-a (Hrvatska posta je njihov partner u Hrvatskoj). Nacin da se aktivira osiguranje jest da im Hrvatska Posta javi da je paket ukraden i posiljka neispravna, sta oni nisu napravili iako sam ih upozorio na to vise puta, samim time ne mogu potrazivat osiguranje te su me time direktno ostetili, osim sta mi je ukraden sadrzaj posiljke - (poslao sam im mail u kojem navodim da smatram da preuzimaju na sebe osiguranje ako ne jave DHL-u i pokrenu postupak potrazivanja osiguranja) - sta se tice ostavljanja paketa na porti zgrade - imam potvrdu od firme u kojoj radim i koja je navedena na paketu da nije dala suglasnost da netko iz poslovne zgrade preuzima pakete u nase ime, te cu dobiti potvrdu od zgrade da oni nemaju ovlastenje za preuzimanje paketa u ime nase firme - da li je ovo dovoljno da pobijem njihov clanak 54. o postanskim uslugama i da se dodje do zakljucka da postar nije ubiti nikome urucio paket? Pitanje glasi: Sta mogu ocekivati od HAKOMA kad posaljem prigovor i da li mogu potrazivati da se naplatim od Hrvatske Poste u iznosu vrijednosti uredjaja i da li HAKOM moze narediti Hrvatskoj Posti da plati. Ovaj drugi dio mi je nejasan jer kako posta moze znati sta je bilo u paketu - osim sta je unutra prazna kutija od uredjaja. Uzasno me frustrira njihova nonsalantnost u kojoj se samo ogradjuju bez da potencijalno istraze da li njihovi zaposlenici kradu iz posiljki. Ukoliko HAKOM ne prodje za sta mogu tuziti hrvatsku postu, osim dusevnih boli? Lijep pozdrav
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija