Ako mi netko moze pomoći s problemom koji ću pokušat objasnit kroz par crtica.
- Hrvatska Pošta mi dostavlja paket i ostavlja ga na porti poslovne zgrade (zgrada u kojoj se nalazi 20tak firmi) - paket adresiran na moju firmu u prvom retku, pa na mene u drugom retku
- preuzimam paket nakon sat vremena i poziva s porte te zakljucujem da je paket otvaran i iznutra nedostaje sadrzaj (paket je iskidan i zaljepljen ponovno selotejpom) - javljam posti na telefon i postaru. U tom trenutku sam razmjenio nekih 5-6 poziva sa sluzbom za korisnike da bi naposljetku dobio naputak da se obratim preko maila sluzbi za korisnike
- sutradan dolazi postar i radi zapisnik o posiljci gdje zapisuje da je paket otvaran i ukraden sadrzaj visoke vrijednosti (preko 10000kn)
- nakon nekoliko sati dobijem mail od poste da odbijaju moj prigovor jer nisam ODMAH po primitku posiljke rekao da nesto nije u redu s njom (clanak 54 zakona o postanskim uslugama)
- Saljem prigovor na email adresu od Hrvatske Pošte gdje objasnjavam: paket nije urucen meni osobno vec ostavljen na porti (imam na raspolaganju snimke nadzornih kamera i potvrdu od zaposlenika zgrade koji tvrde da postar uvijek ostavlja tu pakete bez da trazi osobe na koje su adresirani)
- Nakon tjedan dana dobijem rijesenje u kojem pise : Postar je ostavio paket na porti vase firme (smatraju da je porta dio moje firme iako mi imamo vlastitu recepciju u uredu i posto je u prvom retku posiljke navedeno ime moje firme da je posiljka za pravnu osobu) te da ako nisam zadovoljan mogu se zaliti HAKOM-u. Uglavnom odbili su me kao i prvi put jer nisam ODMAH po primitku posiljke napravio prigovor.
- u medjuvremenu sam kradju prijavio policiji, koja mi iz nekog razloga nije dala zapisnik jer kako su rekli "prvo idu izvidi" - ako netko ovaj dio moze objasnit?
Pitanja:
- kako da se ja zalim da posiljka nije dobra odmah po primitku posiljke ako ja osobno nisam dobio na ruke posiljku koja je adresirana na mene: FIRMA, IME I PREZIME vec je ostavljena trecoj osobi?
- posiljka je visoke vrijednosti i osigurana preko DHL-a (Hrvatska posta je njihov partner u Hrvatskoj). Nacin da se aktivira osiguranje jest da im Hrvatska Posta javi da je paket ukraden i posiljka neispravna, sta oni nisu napravili iako sam ih upozorio na to vise puta, samim time ne mogu potrazivat osiguranje te su me time direktno ostetili, osim sta mi je ukraden sadrzaj posiljke - (poslao sam im mail u kojem navodim da smatram da preuzimaju na sebe osiguranje ako ne jave DHL-u i pokrenu postupak potrazivanja osiguranja)
- sta se tice ostavljanja paketa na porti zgrade - imam potvrdu od firme u kojoj radim i koja je navedena na paketu da nije dala suglasnost da netko iz poslovne zgrade preuzima pakete u nase ime, te cu dobiti potvrdu od zgrade da oni nemaju ovlastenje za preuzimanje paketa u ime nase firme - da li je ovo dovoljno da pobijem njihov clanak 54. o postanskim uslugama i da se dodje do zakljucka da postar nije ubiti nikome urucio paket?
Pitanje glasi:
Sta mogu ocekivati od HAKOMA kad posaljem prigovor i da li mogu potrazivati da se naplatim od Hrvatske Poste u iznosu vrijednosti uredjaja i da li HAKOM moze narediti Hrvatskoj Posti da plati. Ovaj drugi dio mi je nejasan jer kako posta moze znati sta je bilo u paketu - osim sta je unutra prazna kutija od uredjaja. Uzasno me frustrira njihova nonsalantnost u kojoj se samo ogradjuju bez da potencijalno istraze da li njihovi zaposlenici kradu iz posiljki.
Ukoliko HAKOM ne prodje za sta mogu tuziti hrvatsku postu, osim dusevnih boli?
Lijep pozdrav