Jump to content

znatiželjnaBB

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

  1. Da, znam sve to.. Ti troškovi su kao neke njihove kamate i troškovi obrade tog "duga", a svaki put kad sam ih zvala da im objasnim situaciju skoro mi nisu dali ni do riječi.. Znači da je Telemach u startu priznao pogrešku, ispričao se, smanjio račun za te nepotrebne troškove ponovnog uključivanja, ja bih bez problema platila, nije mi toliko do para koliko do pravde, i tada uopće ne bi trebali biti uključeni ovi SveaEkonomik, i onda sam platila Telcu, nek ih voda nosi, ali iz inata nisam htjela još i ove dodatne troškove SveaEkonomik, neka im Telemach plaća.. I sad stvarno nemam pojma šta će ispast na ročištu jer u biti ni ti SveaEkonomik nisu toliko krivi koliko Telemach.
  2. Postovani, ima li netko sličan problem i što napraviti? Znači u svibnju 2021.god bila sam korisnik tele2 koji se prebacio u telemach i platila sam 2x isti račun preko njihove nove aplikacije koja im nije radila (priznala korisnička služba da imaju tehničkih problema). Normalno da nisam htjela i treći put platiti ako je već njihova greška.. Išla sam i u njihovu poslovnicu, kontaktirala Hakom, na Erste banci dobila potvrdu da preplaćen iznos.. Oni mi isključili odlazne usluge kao da ništa nije plaćeno.. Dok se to rješavalo prolazilo vrijeme, Hakom rješio da mi vrate jedan iznos pa dobila račun i sa dugom i iznosom još jedne pretplate, još su jednom bili isklučili odlazne usluge da se nisu ni ispričali, prebacila se tad na A1, s njima sam zadovoljna, nemam dugova. Počela dobivati pozive Eos Matrixa, prestali, vrijeme prolazilo, dobila poštom SveaEkonomik o dugu i njihovim nekim troškovima.. Nisam imala vremena natezati se sa cijelom im pričom s početka te preko koda uplatila telemachu i ono gdje su mi naplaćivali uključivanja, a smatram da su oni u startu zeznuli jer im aplikacija za plaćanja nije radila. Dobih prijedlog za ovrhu od JB, pitam šta je to kaže od SveaEkonomik, nazvala SE kažu da je predmet zatvoren, zovem opet JB kaže da treba Podnesak o obustavi, zovem opet SE kažu da nema duga prema telcu, ali imaju oni nekih cca 300kn troškova, kažem im neka se obrate telcu da im pokrije te troškove koliko sam se nanervirala s njima.. Prešlo na sud.. Imamo ročište u siječnju. Koje dokaze bih mogla priložiti? Znači imam potvrdu transakcije da je plaćeno, potvrdu erste banke da bilo u startu preplaćeno, ispis upita iz poslovnice, prepiska sa korisničkom službom gdje se nigdje nisu ispričali za neugodnosti, također mislim pitat Hakom kakav zapisnik, a kako mogu doći do tog razgovora (kažu da se svaki snima) gdje mi žena rekla da je predmet zatvoren? Trebam li uopće plaćati te troškove ako ne postoji više nikakav dug? Unaprijed zahvaljujem na savjetima!
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija