Jump to content

Karmela123

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

  1. Pozdrav, U srpnju 2022. Rješenje o jednostavnom stečaju potrošača postalo je pravomoćno (Eos se nije žalio) i oslobođena sam duga prema Eosu po ovrsi xy23. Račun je odblokiran. Dva mjeseca kasnije, Eos mi šalje mail u kojem navodi da im uplatim dug po ovrsi xy23. Odgovaram im da je Rješenje o JSP postalo pravomoćno te nemam nikakvog duga prema njima i da ih molim da me prestanu maltretirati jer ću u suprotnom tražiti sudsku zaštitu. Od tada me ne kontaktiraju. Međutim, šalju mailove i dopise mom poslodavcu i prijete mu da će blokirati račun od firme ukoliko im se ne isplati dug po ovrsi xy23 Pozivaju se i na čl. 182 OZ. Poslodavac im odgovara da je djelatnica oslobođena duga po toj ovrsi i da on nema više ništa s tim i također ih moli da ga prestaju maltretirati. Oni mu zatim šalju mail s nekim zaštićenim linkom koji poslodavac ne želi otvoriti. Svoje je rekao. Danas opet stiže poslodavcu u poštanski sandučić (ne preporučeno s povratnicom) zamolba za očitovanjem i pitanjem je li poslodavac primio izvansudsku ovrhu i opet se pozivaju na čl. 182 OZ. U predmetu je ovrha xy23. Znači, ovrha koja je JSP otpisana. Što dalje raditi? Da ih poslodavac ignorira? Hvala!
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija