Jump to content

SanjaS001

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Pozdrav! Radim kod privatnog poslodavca koji je za vrijeme Covid-a, pa sve do početka ove godine omogućavao svim djelatnicima da rade od kuće, bilo stalni ili povremeno (bilo je potrebno sanirati i zgradu od posljedica potresa, što je potrajalo). To se uglavnom interno dogovaralo sa svakim pojedinim djelatnikom, bez posebnih dodataka ugovoru. Nakon objave Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o radu kojim se regulira rad na izdvojenom mjestu rada/rad na daljinu, obaviješteni smo da više rad od kuće neće biti moguć(!). Prvenstveno je razlog plaćanja naknada i posljedično reguliranja tog modela rada dodacima ugovoru, a ne tehnička nemogućnost rada od kuće. Moja pitanja su: 1. Ima li poslodavac zakonsku obavezu omogućiti djelatniku na njegov zahtjev rad na izdvojenom mjestu ili rad na daljinu ukoliko samo radno mjesto to omogućava (ili omogućava većinski postotak vremena, pa bi se radilo o nekom "hibridnom" modelu) jer sada postoji i zakonska osnova za to? 2. Da li su obaveze poslodavca (u smislu naknada, zaštite na radu itd.) iste kod rada na izdvojenom mjestu rada i rada na daljinu, jer ispada da je ovdje to jedan od glavnih faktora? Napominjem da meni osobno naknade ne predstavljaju ništa u usporedbi s benefitima organizacije vlastitog radnog vremena i većoj produktivnosti prilikom rada od kuće, manjem gubitku vreman za odlazak/dolazak s posla...., pa u ovom slučaju pitam što je povoljnije za poslodavca. Posao je takav da se može obavljati pomoću IT tehnologija, video sastanaka i slanja elektroničke dokumentacije, tek manji dio posla odnosi se na potrebu za fizičkom prisutnošću u uredu. Također me zanima može li se izmjenom internog pravilnika o radu od strane Radničkog vijeća na neki način primorati poslodavca da ponovno omogući ovaj model rada zainteresiranim djelatnicima?
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija