Jump to content

Gevo_ch

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Poštovani, U sličnoj sam situaciji, Poslali su mi odobrenje za popravak auta u ovlaštenom servisu, ali ništa za sjedalicu. Potom sam podnio prigovor da se nisu očitovali na odgovor proizvođača da sjedalicu više ne koristim. Na što su me zvali da dođem na fotografiranje. Proizvođač navodi mogućnost pukotina nevidljivih oku, a oni su poslikali sjedalicu i zaključili da nema fizičkih oštećenja. Nisu primjenili metodu kojom se mogu opovrgnuti oštećenja koje navodi proizvođač, a oglušuju se na moje zahtjeve sa pregled sjedalice napravi ovlaštena organizacija koja može utvrditi pukotine. Kako se izboriti da ili naprave odgovarajući pregled ili da mi nadoknade troškove? Njihov je procjenitelj prilikom fotografiranja izjavio da nije u mogućnosti fotografiranjem otkloniti sumnju na pukotine, međutim nije to htio na pismeno se očitovat. Kako god se okrene, ja sam oštećen od strane njihovog klijenta, da on nije prouzročio sudar ne bi sad imao autosjedalicu upitne sigurnosne zaštite.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija