Jump to content

rd979

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

  1. Pozdrav svima! Prije cca mjesec dana kupio sam poprilično skupi laptop (3K EUR). Nakon par dana korištenja shvatio sam da laptop ima problem s pregrijavanjem pa sam ga htio vratiti u zakonskom roku. Nažalost, kupio sam ga u poslovnici umjesto preko web shopa (zapakiran, bez pregleda prije kupnje), pa nemam pravo na povrat unutar 14 dana. Moja greška, lekcija naučena. Nastavno, laptop sam odnio prodavaču da ga pošalje na službenu dijagnostiku kod ovlaštenog servisera. Tu nastaje problem, jer sam im laptop predao prije 4 tjedna. Nitko iz službenog servisa se ne javlja, a prodavatelja nije briga jer su oni svoju obavezu ispunili. Maksimalno se ograđuju sad, a rekli su da će rezultati dijagnostike biti gotovi kroz 4 radna dana. Imam li ikakva prava ovdje? Čini mi se da im se ne da raditi svoj posao, pa me zanima mogu li ih nekome prijaviti zbog lijenosti i nemara? Sumnjam da krše ikakave zakone jer su se sigurno ogradili u svojim uvjetima korištenja/servisa. Unaprijed hvala!
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija