Da malo razjasni kontekst. Za tu sam kompaniju radio i imao internu tarifu za internet. Kako je došlo do prekida radnog odnosa, izgubio sam pravo na internu tarifu, pa sam sklopio novi ugovor "redovni" u 9. mj. I upravo sam se sad sjetio da novi ugovor nikad nisam potvrdio plaćanjem prvog računa, o čemu imam i pisani dokaz u mailu:
Jan 10
Details
"Poštovani,
nastavno na prodajni telefonski razgovor iz listopada gdje se prihvatili ponudu te tom prilikom odabrali opciju plaćanjem prvog mjesečnog računa, provjerom u sustavu je utvrđeno kako mjesečni račun za prihvat spomenute ponude nije plaćen u roku dospijeća. Kako bi mogli nastaviti neometano koristiti usluge A1, ovim putem Vas pozivamo da najkasnije u roku od 15 dana podmirite račun za listopad 2022 godine po šifri korisnika 1.27803127.
U suprotnom ćemo smatrati da ugovor nije sklopljen te će Vam predmetna usluga biti trajno isključena."
- Dakle ja uopće nisam telefonski raskidao ugovor, već sam odlučio ga ne prihvatiti plaćanjem prvog računa.
A osim toga, ima još jedan mail iz 9. mjeseca, neposredno nakon sklapanja tog novog ugovora kako mi je uključen e-račun i kako će mi računi ubuduće stizati na ISKLJUČIVO na mail, iako nikad nijedan račun nije stigao.
S obzirom na ove okolnosti da li je bolje obratiti se kompaniji, oponumoćeniku ovrhovoditelja ili jednostavno napisati prigovor i ići u sudski postupak? Ako ovo zadnje, da prigovor pošaljem mailom prilažući mailove iz A1, ili je bolje postom?