Jump to content

Lala222

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Pozdrav! Dakle, prošli mjesec sam se preselila, zvala sam teleoperatera da javim da mijenjam adresu, rečeno mi je da odem do poslovnice jer moram raskinuti ugovor i napraviti novi. Odem do poslovnice tako i odradim, kaže gospođa što radi da će poslati tehničara da provjeri da li postoji mogućnost postavljanja interneta jer nema telefonske linije. Nakon dan dva dolazi tehničar koji je ustanovio da se ne može postaviti internet i jedina je opcija homebox internet i tehničar nadodaje da imamo pravi na raskid ugovora bez penala. Nakon dva dana odlazim do teleoperatera da vratim staru opremu, potpišem da sam vratila opremu i to je to. Međutim danas mi dolazi račun za 11 mjesec i plus naplata penala zbog raskida ugovora. Moje je pitanje da li oni meni imaju pravo naplatiti te penale? Zar je moja krivica jer oni meni ne mogu ispuniti prvotno sklopljenu uslugu? Molim za pomoć. Što mi je činiti? hvala!
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija