Jump to content

gogog

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Pozz, molim pomoć, može li se što učiniti? Kupio sam TV na preko jednog našeg web shopa vrijednosti oko 700e i tražio sam R1, uređaj je stigao uredno, nisam bio zadovoljan kvalitetom slike i nakon 6 dana sam napravio zahtjev za povrat proizvoda. Poslali su mi obrazac za povrat i TV sam vratio u neoštećenoj originalnoj ambalaži putem GLS-a, tv su zaprimili drugi dan i nakon 8 dana su mi poslali ovaj email " Pravo na povrat proizvoda unutar 14 dana propisano je čl. 79. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/21) koji u čl. 4. st. jasno navodi da je potrošač svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti. Obzirom da je račun izdan na OBRT XY odredbe Zakona o zaštiti potrošača nisu primjenjive te se Vaš zahtjev za povratom odbija kao neosnovan. Na kupnje uz R1 račun primjenjuju se odredbe Zakona o obaveznim odnosima. Također želimo naglasiti da je tv vraćen oštećen, slike u privitku zatim odgovorili su da se obratim dostavnoj službi ekran je razbijen, šteta totalna, dostavna služba pokriva nekih 150€ i to ako sve bude ok (postupak je u tijeku) E sad dali ima svrhe natezati se i tražiti odštetu od web shopa pošto je paket poslan 18.12. oni su zaprimili 20.12. obavijest o šteti su poslali 28.12.2023. ? imam slike neoštećenog tv-a prije slanja i zapakiranog hvala
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija