Jump to content

netko_tamo

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Pozdrav, imam izuzetno nezadovoljavajuće iskustvo s online trgovinom Mall.hr. Dana 25.11. izvršio sam narudžbu proizvoda putem njihovog webshopa i platio ju karticom (frižider u vrijednosti 340€) te su mi sredstava odmah bila skinuta sa računa. Dan kasnije, odlučio sam otkazati narudžbu zbog povoljnije cijene koju sam pronašao kod drugog trgovca, a i na to imam pravo po zakonu. Važno je napomenuti da naručeni uređaj nije bio predan dostavnoj službi u tom periodu. Njihova korisnička služba rekla je da narudžbu sada nije moguće otkazati i neka odbijem dostavu kada me bude zvao dostavljač. Prema uputama njihove službe za korisnike, 29.11. sam odbio primiti narudžbu prilikom dostave, s očekivanjem da će povrat sredstava biti izvršen u roku od par radnih dana. Nažalost, novac nije vraćen u navedenom roku, a nakon neuspješnih pokušaja komunikacije s njihovom službom za korisnike, koji su prvo odgovarali da će biti vraćeno u 3-4 radna dana - nije bilo vraćeno. Nakon toga sam ekslairao na njihovu hitnu službu za povrat novaca (to je bilo 19.12. prije Božića), počeli su me ignoirirati i prestali odgovarati na moje mailove. Odlučio sam uputiti prigovor putem elektroničke pošte dana 22.12. zbog nepoštivanja zakonskih rokova i rokova navedenih u njihovim uvjetima poslovanja. Zanima me kako takav način poslovanja može biti toleriran u Republici Hrvatskoj? 26.12. podnio sam prijavu državnom inspektoratu i opet im poslao upit Mall.hru kada mogu očekivati sredstva na računu - opet kažu 2-4 radna dana. Opet nije bilo vraćeno, opet su kao esklirali na hitnu službu za povrat novaca. Danas je 41. dan od narudžbe, novce su zadržali isto kao i artikl koji sam kupio. Za sve ovo mogu priložiti relevantnu dokumentaciju koja potkrepljuje moje tvrdnje, uključujući potvrdu o narudžbi, potvrdu o stornu računa, komunikaciju s njihovom službom za korisnike te prigovor upućen 22.12. Želim im maksimalno zagorčati život zbog načina kako se odnose prema kupcima, stvarno nije u redu da ih besplatno kreditiram više od mjesec dana. Imam li pravo na kakvu naknadu i koji je zakonski rok za povrat sredstava? Što još mogu napraviti kako bi zaštitio svoja potrošačka prava? Unaprijed zahvaljujem na pažnji
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija