Jump to content

Noone B.

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

  1. Poštovani, kupili smo potpuno novi auto u Auto kući, star je par mjeseci i trenutno ima svega cca. prijeđenih 14.000 km. Od prvog dana se čulo cviljenje kočnica, ali na moj telefonski upit da se to pogleda, uvjeravali su me da je to normalno dok se auto ne "razradi". Na žalost, povjerovala sam i tako se vozila još nekoliko tjedana. Kad sam i ja i svi susjedi postali izluđeni tim glasnim cviljenjem, odvezla sam ga na servis, gdje su ga (navodno) popravili i nije cvilio ... slijedećih desetak dana. Da skratim, u nekoliko mjeseci, već su dva puta mijenjali te nesretne kočnice i sada, po treći put, ponovo cvile (nema ni godinu dana od kupnje) i ponovo je na servisu. Na moj upit mogu li to riješiti nekim drugim (kvalitetnijim?) materijalom, odgovor voditelja servisa je "na žalost, možemo samo naručivati isti dio". Drugim riječima, auto će cviliti doživotno, a oni će ga svaki mjesec mijenjati...??? I to je ok???? Uz sve gore navedeno, jučer se na ekranu pojavila obavijest da "auto neće ponovo upaliti kad ga isključim jer se baterija ne puni" i da vozilo odvezem na servis. Rečeno-učinjeno i ja ravno na servis. Voditelj servisa slegne ramenima, kaže da im je kraj radnog vremena i da im ostavim auto (po treći put!). Ovaj put tražim zamjensko vozilo, a odgovor je da na žalost "nemaju ni jedno"! Pred njim zovem uvoznika (jer me dotični uvjerava da je zamjensko vozilo obveza uvoznika), a ovi pak tvrde da nije njihova, već obveza servisa. I tako me šaltaju s jednog na drugog, a ja na rubu vrištanja. Uglavnom, obzirom da je auto NEISPRAVAN od početka i da očito nisu u stanju ukloniti kvarove (i još kažu da će i dalje ugrađivati iste, loše kočnice i da će auto i dalje svaki put nakon servisa, opet cviliti?!), želim ili povrat sredstava ili drugo (ispravno) vozilo. O elektronici koja me jučer ponovo natjerala u isti servis, neću ni govoriti. Auto je plaćen 46.000,00 EUR, star je 10 mjeseci i ne želim jednom mjesečno biti u servisu. Kvarovi nisu sitnice, pokvarena elektronika i konstantno cviljenje su veliki problem) i naprosto ne mogu prihvatiti stav tvrtke i uvoznika da je to - sasvim ok. Molim savjet i/ili osnovni podatak o odvjetničkom uredu koji se bavi (i) ovom problematikom. Unaprijed zahvalna
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija