Jump to content

joejimmy

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Nadam se da je netko upoznat s ovom tematikom. Jer je ova priča nažalost hrvatska stvarnost, kako jedan lobi, utječe i tjera vodu na svoj mlin. U pitanju su tri institucije koje dirigiraju cijeli proces, a mali čovjek je sve više nemaoćan. Naime, prije unosa starog auta iz Slovenije poslao sam upit carini kako bih bio siguran da vozilo mogu bez prepreke unjeti u RH i registrirati ga regulano zakonu. Na moj upit carina mi je odgovorila kao što je vidljivo iz prepiske u prilogu, da vozilo mogu registrirati kao oldtrimer ukoliko se razvrsta u tu kategoriju, pri čemu sam oslobođen svih davanja, ili kao normalno vozilo starije od 30 godina koje nije razvrstano u klasu oldtrimer i da u tom slučaju plaćam davanja. Odlučujem se za varijantu koja je za mene dugoročno povoljnija i plaćam davanja za unos ppmv i eko taxu. Međutim, zavod za mjeriteljstvo već u svojoj potvrdi koju sam zatražio za alternativni postupak homologacije lobira za to da vozilo "trebam" prije registracije vrednovati kod HROS-a kako bih ga registrirao kao oldtimer. Međutim, mene to ne interesira, sa svojim vozilom sam odlučujem što ću raditi. Nikakav oldtimer status me ne zanima. Vozilo je bilo registrirano u Sloveniji, vrednovano kao oldtrimer i prilikom odjave s prijašnjeg vlasnika na moje ime taj status prestaje. Tako kaže i zavod za mjeriteljstvo jer mi govore da Slovenski certifikat, Slovenskog saveza starodobnih vozila koji je pod FIVA kao i HROS (internacionalna socijacija starodobnih vozila) iskaznica vozila tu ne vrijedi. Jer nije na moje ime. Kako će biti na moje ime kada je to radio bivši vlasnik, a ja imam ugovor da sam ga kupio od njega. Niti tu opciju ne priznaju. Samo tjeraju na novo vrednovanje i plaćanje HROSU. Potom me ubjeđuju da u svakom slučaju moram proći vrednovanje vozila i razvrstati ga u oldtimer kategoriju jer je u Sloveniji bio oldtimer i da radi toga i u HR mora biti oldtimer. Ako ne priznajete slovenski certifikat, znači da više nije odltimer, zar ne!? Uglavnom, ne prepire mi se s ljudima fizički, već se odlučujem ovo pravno istjerat do kraja. Na koncu, ja sam platio sva davanja, imam dopis od carine koja se sigurno vodi zakonima RH koje je donio Sabor RH. Zadovod za mjeriteljstvo, CVH i HROS se pozivaju samo na pravilnike koje su donjele te iste institucije, a niti jedan nije podržan od strane zakona. Nigdje se ne spominje po kojem je to zakonu izričito tako. Svugdje se definira što je oldtimer vozilo i da vozila mogu i ne moraju biti razvrstana u tu kategoriju ako su starija od 30 godina, međutim niti jedan zakon ne propisuje da se prilikom unosa vozila iz EU to "MORA" učiniti, da se mora razvrstavati u oldtimer. Najbolje od svega je što sam u posjedu dokumenta koji je izdan drugoj osobi, od strane zavoda za mjeriteljstvo tako da je toj osobi napisana napomena da vozilo može ako želi registrirati kao oldtimer i ne mora ako ne želi. Dok su meni izdali tu istu potvrdu bez te napomene, a u potpisu je gospodin koji je svakako u sukobu interesa jer je on sam osobno povjerenik HROS-a za ta ista vrednovanja. A u obe potvrde se pozivaju na isti pravilnik po istim brojevima NN. Znači da bi trebalo obojici biti isto. Ako se nekome da igrati, rado ću mu poslati dokumentaciju na uvid.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija