Jump to content

ar166

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Pozdrav, Vec duze vrijeme skupljam bodove na kartici pogodnosti gdje sam skupila 7338 bodova odnosno iznos od 9,54€ popusta. Jucer, 20.3.2024., sam shvatila da su moji bodovi iskoristeni bez da sam ja obavjestena o tome pa sam isla pregledati aplikaciju i vidjela da su bodovi "skinuti" 7.3.2024., s tim da sam ja tada platila pun iznos racuna, znaci nije bilo umanjeno za 9.54€ (iako na racunu pise da je). Odnosno, blagajnik mi je naplatio 20€ koliki je i bio pun iznos racuna i sebi uzeo ovih 9,54€, a na racunu pise da je placeno 10,46€. Placeno je gotovinom. Smatram da je ovakav odnos prema kupcu neprihvatljiv te mi nije do 9€ nego ne mogu vjerovati na sto su ljudi sve spremni. Zanima me koja su moja prava? Molim savjete. Hvala puno na odgovorima.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija