Jump to content

ivy_52

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Pozdrav! Kupili smo auto 09.04.2024 (utorak). Prije same kupnje auta, vozilo je bilo na pregledu kod mehaničara kako bismo vidjeli valjanost, dobili smo zeleno svijetlo te se sve potpisalo i prepisalo što je trebalo. Par dana nakon, 12.04.2024. (petak) se prvi put upalila lampica motora, ta greška je kompjutorsku poništena u subotu te se mislilo da je riječ o lambda sondi. Par dana nakon toga 16.04.2024. se ponovno upalila ista lampica te je auto završio kod mehaničara 21./22.04.2024. na ponovnoj dijagnostici gdje mi je rečeno da se treba servis dizni, također mi je preporučen servis za dizne. Kontaktirala sam navedeni servis koji mi je rekao da je auto bio na pregledu kod njih 18.10.2023. i da se tada došlo do zaključka kako nema problema sa diznama, već da je problem puno veći. Odnosno 1 cilindar nema kompresije, u prijevodu motor ne valja, potreban je popravak/ zamijena motora. E sada je stvar ta da je auto netom nakon kupnje krenuo zezati, stari vlasnik je očito bio dobro upoznat sa greškom, na tu grešku se meni kao kupcu nije ukazalo, a takva greška se prilikom rutinskog pregleda ne može uočiti. Imam li pravo sufinanciranja popravka ( jer pričamo o većim ciframa u smislu 1.500€ +) od strane bivšeg vlasnika? Ili postoji li način da se poništi/ opovrgne taj isti kupoprodajni ugovor te da se vozilo vrati starome vlasniku, a meni uloženi novac? Hvala Vam unaprijed na odgovoru. Lp, Ivona
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija