Zanima me vaše mišljenje za slijedeći slučaj:
Znači imam Iphone sa važećom garancijom na kojem je otišao gumb za paljenje/gašenje.
Predao sam ga u ovlašteni servis na popravak gdje su mi odgovorili da popravak ne ulazi u garanciju jer da postoji mehaničko oštećenje na uređaju.
E sad, mobitel je izgreban na rubovima, ali to po mom mišljenju nema nikakve veze s kvarom mobitela te sam ih zamolio da mi dokažu da su oštećenja uzrokovala kvar, što oni naravno nisu napravili već su rekli da Apple ima takvu politiku i da ne otvaraju uređaje već ih mijenjaju...
Zamolio sam ih i kontakt od Apple-a, što mi nisu dali, pa sam se obratio VIP-u kao uvozniku koji odgovara jednako kao i proizvođač. U razgovoru s njima rekli su mi da će tražiti službeno očitovanje servisa, te će ga proslijediti meni, što znači da ništa od popravka...
Zanima me dakle, koje su dužnosti ovlaštenog servisa i mogu li oni samo na temelju pregleda bez otvaranja uređaja odbiti izvršiti popravak uređaja ili moraju dokazati da je oštećenje uzrokovalo kvar i mogu li ih ikako natjerati da to učine?
Ne tuži mi se baš s VIP-om niti sa servisom, pa pokušavam naći što bezbolnije rješenje...
Hvala!