Pozdrav, situacija je sljedeća:
Mobitel sam odnio na servis u T-centar 10.09. Vraćen je u trgovinu nakon 4 tjedna sa oštećenjem ekrana kojeg prije nije bilo i za što imam pismeni dokaz. Rečeno mi je da će ili zamijeniti ekran ili dati novi uređaj, a da to mogu tek kad stigne odobrenje putem maila iz Zagreba. Uvjeravaju me da će doći i govore da oni tu ne mogu ništa.
Uređaj je sada dva tjedna kod njih u trgovini sa razbijenim ekranom i oni još uvijek čekaju odobrenje. Ponašaju se krajnje neodgovorno i nezainteresirano. Pozvali me da pričam s voditeljem poslovnice, čekao sam voditelja 35 minuta iako je on bio u uredu i na kraju nije htio pričat. Bez mobitela sam sada 44 dana. Pisao sam pritužbu službi za korisnike jučer putem maila. Molim vas za savjet što napraviti u slučaju:
a) da mi NE odobre popravak/zamjenu uređaja.
Tužiti ih temeljem Članak 427. Zakona o obveznim odnosima?
„(1) Prodavatelj, odnosno proizvođač dužan je o svom trošku prenijeti stvar do mjesta gdje se treba popraviti, odnosno zamijeniti te popravljenu, odnosno zamijenjenu stvar vratiti kupcu.
(2) Za to vrijeme prodavatelj, odnosno proizvođač snosi rizik za propast ili oštećenje stvari.“
b) U slučaju da odobre popravak i odluče ponovo slat u servis, to bi značilo da ću biti bez mobitela ukupno minimalno 65 dana pa me zanima je li to zakonski prihvatljivo.
Komu se još mogu obratiti u slučaju da njihovog odgovora i dalje ne bude.
Hvala, pozdrav!