Pozdrav, opet ja!
Prije dva mjeseca kupio sam jedan proizvod za automobil na koji sam dobio garanciju od 6mj.. Taj proizvod ( ne želim ga imenom specificirati) je ugrađen u ovlaštenom servisu, svi papiri popunjeni po pravilima od njihove strane i garancija ovjerena.
Međutim, danas, točno 60dana (2mj) od kupnje i ugradnje pojavio se kvar. Otišao sam u taj servis gdje je i ugrađen da im reklamiram. Sve je prihvačeno, zamjenjeno ali nije to isti proizvod kao prvotni na što sam im i ukazao. Oni su mi rekli da se takav treba naručiti iz Zagreba i drugi tj. da bi stigao ovdje.
Zanima me, imam li ja kakva prava u svemu tome, tj. kako im mogu dati do znanja, pravno i potrošačevim pravilima gledajući, da nemam namjere da me se zajeb.. ,da želim da se sve stavke ugovorav ispune i da želim biti prisutan prilikom ugradnje novoga proizvoda jer imam neki osjećaj da žele proći "bolje" a ugraditi "loše".
Puno hvala na bilo kakvom savjetu!