Poštovani,
imam lcd televizor kojemu je garancija istekla prije 10 mjeseci. U garantnom roku (24 mjeseca) bio je dva puta na popravku zbog jednog te istog kvara.
U međuvremenu je televizor osiguran u osiguravateljskoj kući i kako se ponovo pokvario, nosio sam ga na popravak u servis koji ima ugovor s osiguravateljem glede direktne naplate popravka.
Televizor se ponovo pokvario i to sada po četvrti put s potpuno istom dijagnozom kvara i samo nakon 2 i pol mjeseca od kada je bio na popravku u posljednjem servisu (nije ovlašteni).
Muče me dva pitanja:
1. da li imam pravo na popravak kod ovog posljednjeg servisa nakon samo 2 i pol mjeseca od kada je bio popravljan. Usmeno su mi rekli da je garancija na rad 3 mjeseca. Ali na žalost, to nemam pismeno. Nisam ni očekivao isti kvar nakon samo 2 i pol mjeseca.
2. da li imam pravo na popravak kod ovlaštenog servisa na temelju članka 245 (mislim), stavka 3. u kojem piše da ukoliko je izvršen popravak ili zamjena bitnog dijela, garancija teče ponovo za taj dio.
E sada, kolika je to garancija za taj bitni dio? Da li je ona jednaka ukupnoj garanciji za cijeli proizvod (dakle 24 mjeseca).
I kako dokazujem da je popravljan bitni dio? Moram li se eventualno sporiti s ovlaštenim servisom odn. prodavačem putem suda?
Molio bih vas za pomoć i savjet.
Televizor sam skupo platio i nakon niti 3 godine bio je ukupno 3 i pol mjeseca po servisima i eto sada opet ne radi. Sve isti kvar.