Jump to content

mojkarma

Korisnik
  • Broj objava

    3
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Hvala na odgovoru! Moja supruga je (naravno) radila i tog 1.12. No, budući da nam time nije nanesena nikakva šteta, osim što će imati jedan dan manje staža, nema razloga da išta dalje poduzimamo.
  2. Ispričavam se ako je tema već bila, ali ne znam ni sam na koji način da pretražim forum glede navedenog pitanja. Radi se o sljedećem. Moja žena je kao odgojiteljica u jednom vrtiću najprije dobila ugovor na 3 mjeseca (privatni vrtić). Taj je ugovor istekao 30.11. ove godine. Moja žena i dalje radi i dobila je novi ugovor o radu na određeno vrijeme. Zanimljivo je međutim da taj ugovor počinje ne od 1. 12. nego od 2. 12.!!! E sad mene zanima. U čemu je caka i zašto nije prijavljena s 1. 12. To jest, zašto je taj jedan dan prekida? Da li se radi o nekoj rupi u zakonu ili nećem sličnom na temelju čega poslodavac dobiva neku korist za sebe? Priča mi žena da je jedna odgojiteljica otišla iz vrtića te da joj je gotovo cijela stranica poštambiljana pečatima tog vrtića s rokom od 3 mjeseca i obaveznim jednim danom prekida između starog i novog ugovora. Bilo bi mi drago ako bi mi netko mogao odgovoriti. Zahvaljujem.
  3. Poštovani, imam lcd televizor kojemu je garancija istekla prije 10 mjeseci. U garantnom roku (24 mjeseca) bio je dva puta na popravku zbog jednog te istog kvara. U međuvremenu je televizor osiguran u osiguravateljskoj kući i kako se ponovo pokvario, nosio sam ga na popravak u servis koji ima ugovor s osiguravateljem glede direktne naplate popravka. Televizor se ponovo pokvario i to sada po četvrti put s potpuno istom dijagnozom kvara i samo nakon 2 i pol mjeseca od kada je bio na popravku u posljednjem servisu (nije ovlašteni). Muče me dva pitanja: 1. da li imam pravo na popravak kod ovog posljednjeg servisa nakon samo 2 i pol mjeseca od kada je bio popravljan. Usmeno su mi rekli da je garancija na rad 3 mjeseca. Ali na žalost, to nemam pismeno. Nisam ni očekivao isti kvar nakon samo 2 i pol mjeseca. 2. da li imam pravo na popravak kod ovlaštenog servisa na temelju članka 245 (mislim), stavka 3. u kojem piše da ukoliko je izvršen popravak ili zamjena bitnog dijela, garancija teče ponovo za taj dio. E sada, kolika je to garancija za taj bitni dio? Da li je ona jednaka ukupnoj garanciji za cijeli proizvod (dakle 24 mjeseca). I kako dokazujem da je popravljan bitni dio? Moram li se eventualno sporiti s ovlaštenim servisom odn. prodavačem putem suda? Molio bih vas za pomoć i savjet. Televizor sam skupo platio i nakon niti 3 godine bio je ukupno 3 i pol mjeseca po servisima i eto sada opet ne radi. Sve isti kvar.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija