hvala na savjetu.imao sam i optimu i pbz365 i ništa mi nije moglo promaknuti odnosno to što će mi doći na naplatu(od kamate na minus,maestra na rate,čekovi i ostalo)ali njezinom greškom se desilo to što se desilo.danas sam upravo razgovarao sa službom za korisnike(0800365365) i gospođa koja je sa mnom razgovarala napisala je primjedbu i rekla mi da nisam prvi kojemu se to dogodilo i stalno me je oslovljavala sa "gospodine" i ostavio sam kontakt telefon na koji će me netko kontaktirati u vezi toga i kaže da ova voditeljica poslovnice nije mogla znati za grešku jer je to do sistema ali moram reći da je stvarno bila ljubazna i ja sam ju samo zamolio da me netko kontaktira da odgodim otplatu za makar 2mjeseca i rekao sam joj da se nadam pozitivnom ishodu.nadam se da će sve biti u redu.samo da ne dospijem na crnu listu.jel netko možda zna nakon kojeg vremena se dospije na crnu listu.