Jump to content

tannoy385

Korisnik
  • Broj objava

    4
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. @rubens točno. trebat će izvršiti dodatno vještačenje (informacija od pravnika i procjenitelja iz osiguravajućeg društva). s tim da je dodatna informacija da ozljeda koju je pretrpio vozač motocikla. potres mozga tj. nagnječenje mozga s lijeve i desne je uzrokovano prevelikom kacigom. točka dodira je bila (početna) na desnoj strani kolnika (prema punoj liniji) u predjelu lijevih zadnjih vrata (službeno u zapisniku), no naknadno sam pokazao policajcu ispred policijske stanice ogrebotinu na zadnjoj lijevoj štop lampi (a što je ustvrdio, poslikao i procjenitelj osiguravajućeg društva - da je ogrebotina plastika na plastiku - uzrokovana grebanjem ručke volana motocikla /vjerojatno). točno, motociklist je preticao pod punom linijom. i to na izlazu iz zavoja (znači, poslje vožnje cca 1,5 km pod punom linijom i puna linija se nastavljala idućih cca 1,5 do 2 km). znači, nisam očekivao preticanje nikakvog vozila u idućih 2 km. položaj prije tj poslje će biti teško utvrditi jer sam odmah po događaju maknio svoje vozilo preko rubnjaka u "zeleni" pojas - zbog omogućavanja prolaska drugih vozila pošto je događaj bio na državnoj prometnici. @caty plocija je bila na uviđaju, zapisnik se čeka (do idućeg tjedna, mislim). caty, kolona kombi+ auto je bio udaljen od mene na uzbrdici cca 1 km, tak da nisam imao namjeru niti mogućnosti preticati tu istu kolonu sa tdi od 90 ks karavan (težak oko 1500 kg) vozilom. @svi motociklist se oporavlja, na "običnom" je odjelu u bolnici. i to mi je bilo jako važno jer se (bez obzira tko bio ili ne bio kriv) loše osjećam ako sam učestvovao u bilo kakvom događaju sa bilo kakvim posljedicama. znači, motociklist nema prijeloma, ogrebotina i dobro mu je. hvala bogu svima hvala na odgovorima (osim ljutku, koji je wannabe pravnik)
  2. molim ogdovor pravnika i ujedno molim ljutka da ne "zagadjuje" temu. unaprijed hvala - za ljutka i vidim da nisam napisao kretanje motocikla je bilo iza mene, u istoj traci sa mojim vozilom tj. u istom smjeru.
  3. ne citas pozorno txt sto sam ga napisao pa malo pojasnjenje polozaja motocikla u odnosu na automobil: prelazak motocikla preko pune linije je prelazak na suprotni prometni trak tj. preticanje. voznja blize prema punoj liniji nije isto sto i prelazak na drugi prometni trak ili preticanje. e sad, dvojbeno je slijedece: dali je motociklist pokusao preticanjem izbjeci direktan udarac u zadnji dio auta ili je pokusao preticati. treba uzeti karakteristike vozila koja su sudjelovala u prometu te profile vozaca u prometu (motocikl 650 ccm vs karavan tdi 90 ks). znaci zanima me dali sud tj sudski vjestak uzima u obzir namjenu vozila koja su sudjelovala u prometu i mogucu (ili nemogucu) agresivnost u voznji prema karakteristikama vozila? molim misljenje PRAVNIKA, a ne wannabe pravnika
  4. dakle, upravljao sam vozilom na drzavnoj cesti. ogranicenje brzine zbog nepreglednog zavoja (zavoj br 1) je 40 i puna linija. nastavlja se puna linija i novi zavoj (zavoj br. 2) sa novim ogranicenjem brzina od 60 km/h(znaci presao sam cca 1,5 km prometnice s punom linijom). prilikom izlaska iz zavoja nastavlja se ogranicenje brzine od 60 km/h sa punom linijom i usponom te iducim zavojem (zavoj br 3). napominjem da vozim po ogranicenju brzine i na svom prometnom traku, blize sredini tj. recimo lijevim tockovima na traci (zbog izbjegavanja smeca i shodera uz cestu). u trenutku izlaska iz zavoja br 2 na udaljenosti od mene cca 1000 m nalazi se kolona kombi + automobil koji voze uz uspon cca 60 km/h (znaci vozim vec 2 km na dijelu ceste s punom linijom), velikom brzinom mi se primice motociklist i ne stizem reagirati da mu se sklonim u desnu stranu te motociklist udara u moj retrovizor te zagrebe vrata od auta i pada. tko je kriv? napominjem da je vozac motocikla zadobio tezi potres mozga tj. teze tjelesne ozljede. nitko nije konzumirao alkohol. hvala unaprijed na odgovorima
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija