Jump to content

demonija

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Moim za Vaše mišljenje i savjet u slijedećoj situaciji: Kako nam je nedavno istekao pretplatnički ugovor suprug i ja smo za naš mali obrt produžili isti u T-mobileu na 24 mjeseca i iskoristili priliku za uzimanjem Iphona te prešli na veću traifu: Flex team 500. No prodavatelj nas je krivo informirao rekavši nam da je u flex tarifnim paketima surfanje internetom uključeno u paket i da zajednički možemo potrošiti kao team 3GB. Nakon što mi stigao račun za prošli mjesec šokirano smo utvrdili smo da su nam surfanje naplatili gotovo 4000 kn te da u nam računali freesurf tarifu koja košta 5kn/100kb. S tim da će nam sličan račun doći u slijedećem mjesecu jer smo surfanje koristili i ovih 15 dana do dolaska prošlomjesečnog računa. Dakle zbog propusta njihove agentice u t-mobile centru koja nam je na ugovoru prekrižila krivi paket i krivo nas informirala a mi nismo znali kako se zove paket sa uključenim podatkovnim prometom nego smo njoj vjerovali i potpisali što je ona predložila i isprintala. Osim toga stoji da smo poslali 6 MB prometa a nismo slali nikakve mailove. Ima li ikakve nade za žalbu s obzirom je je suprug bio prisutan i može posvjedoćiti da smo pogrešno savjetovani? Osim toga smatramo da su to lihvarske cijene za surfanje s obzirom da isti promet podataka ako ste na pretlati naplaćuju za 100 puta manje.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija