Mimimalne tehničke uvijete smo dobili ( rješenje će biti napisano do kraja tjedna), a sama komisija nam je pri dolasku u lokal rekla da su već zaprimili pritužbe i da očekujemo inspekcije sljedečih dana.
Oni sami nemaju nijednu primjedbu, pregledali su sve papire i ateste ( ventilacija, onečiščenje, buka, suglasnost dimnjačara.. da ne nabrajam).
I kažu da su atesti i predobri te da ne postoji nikakva osnova da se netko žali.
Očigledno da pojedini stanari pod svaku cijenu žele napakostiti vlasniku prostora što se prelama preko naših leđa.
Mi smo firma za Catering sa iznad 10 zaposlenih, radimo 5 godina i proizvodnja se ne može zaustavljati jer imamo ugovore i šteta bi bila ogromna, te smo počeli raditi u tom prostoru.
Stvarno nemam vremena za natezati se s nekim ko nema pametnijeg posla nego pakostiti ako nema potrebe.
Razmišljao sam da angažiramo odvjetnika te da pošalje službeno pismo predstavnici stanara te da ih upozori na posljedice neosnovanog maltretiranja.
Ne znam koliko je to pametno a ne vidim drugog načina za komunikaciju.
Mislim, ako u zgradi ima 50-ak stanara zar bi stvarno trebao obilaziti ih kao jehovin svjedok i svakog pojedinačno pitat za mišljenje ?!