Jump to content

qwertz123

Korisnik
  • Broj objava

    3
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Nisam sigurna da se kužimo. Ja sam uredno dobila riješenje suda, i nije problem žalba i žalbeni postupak, nego bih prije ulaganja žalbe htjela dobiti mišljene/informaciju da li se uopće ima smisla žaliti ako se odluka suda zasniva na tome da zahtjev za zaštitu rada nije uredno dostavljen poslodavcu, te sukladno tome nisam ispunila pretpostavku za tužbu. hvala silvia!
  2. Hvala na pomoci. Ipak, nekoliko stvati mi je nejasno. Kako bi mi dopunsko rješenje od službenika pošte moglo pomoći? Što bi trebalo biti na tom dop. rješenju? Kolika je zastara/rok da reagiram na neurednu dostavu, s obzirom da nisam dobila nikakav odgovor pošte o dostavi (više od 3 mj)? Što misliš pod tome "pravo žalbe u konkretnom slučaju"? Puno hvala!
  3. Nedavno sam dobila vanredni (gospodarsko uvjetovan) otkaz od sad već bivšeg poslodavca. Otkaz nisam potpisivala, već se obratila odvjetniku, te poslala zahtjev za zaštitu prava u predviđenom roku od 15 dana. Kako nisam dobila nikakav odgovora od poslodavca, pokrenula sam tužbu u zakonom propisanom roku. Nakon prvog ročišta, poslodavac je iznio obranu da nije zaprimio nikakav zahtjev za zaštitu prava. Priložila sam potvrdu pošte o primitku pošiljke, a sud je zatražio očitovanje pošte da li je pošiljka isporučena. Nažalost, pošta se do slijedečeg ročišta očitovala da nikakva pošiljka pod navedenim brojem nije ni zavedena u dostavnu knjigu, a ni dostavljena poslodavcu. Sud je odbacio moju tužbu, jer nije ispoštovana procesna pretpostavka o "dostavljenom" zahtjevu za zaštitu prava. Zahtjev jesam poslala (imam potvrdu), ali ga pošta očigledno nije obradila ni "dostavila". Koliko shvaćam, ipak sam obavila potrebnu predradnju tj. predala zahtjev za zaštitu prava ili sam također odgovorna da se zahtjev dostavi poslodavcu? Trebam savjet: da li da ulažem žalbu, da tužim poštu ili da jednostavno odustanem od svega?
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija