Jump to content

Agencija

Korisnik
  • Broj objava

    4
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Molim Vas da mi protumačite: - "Zakon o pružanju usluga u turizmu" u čl.20 kaže slijedeće: (1) Turistička agencija koja neposredno pruža usluge putniku mora imati poslovnicu. (2) Iznimno od stavka 1. ovoga članka, turistička agencija koja neposredno pruža usluge putniku putem interneta (internetska prodaja) ne mora imati poslovnicu ali mora imati poslovni prostor. Pa sam tražeći točnu definiciju POSLOVNOG PROSTORA naletila na slijedeće: - "Zakon o zakupu i prodaji poslovnog prostora" u čl.2: (3) Poslovnom prostorijom smatraju se jedna ili više prostorija u poslovnoj ili stambenoj zgradi namijenjenih obavljanju poslovne djelatnosti koje, u pravilu, čine građevinsku cjelinu i imaju zaseban glavni ulaz. ".... ili STAMBENOJ ZGRADI ..... i IMAJU ZASEBAN GLAVNI ULAZ." PITANJE: da li gore pomenuto omogućuje da se djelatnost on-line turističke agencije obavlja u privatnom stanu u kojem jedna od prostorija ima više od Zakonom propisanih 10m2 i posjeduje sve tražene tehničke uređaje (tlf.liniju i ostalo), ima vlastiti ulaz (do nje se dolazi iz hodnika stana, ne prolazi se kroz druge prostorije osim tog hodnika), ima dovoljno svjetla, grijanje/hlađenje itd.? Hvala na odgovoru i tumačenju!
  2. Štovani Moderatoru/ice, hvala na brzom odgovoru. Otići ću do Ureda državne uprave i postaviti pitanje, uz nadu da ću dobiti pravovaljani odgovor. Cijeli problem vidim u tome šta (kako mi se čini) mi još uvijek nemamo jasno definirani Zakon o djelatnostima koje posluju on-line, što me naravno frustrira jer se pitam: "U kojem mi to stoljeću živimo?!". I kako mi se čini, upravo iz ne postojanja jasno definiranog Zakona, ja ću očigledno jednom nogom biti u sukobu s istim i poslovati sa strahom da li će mi (zbog nejasnog Zakona) na vrata doći osoba koja će postojeći ne dorečen Zakon tumačiti na ovakav ili onakav način. Nevjerojatno! Molim Vas za još pojašnjenja na članke Zakona koje pominjete: - Čl.13: "Putnička agencija organizator putovanja koja putniku ne pruža usluge neposredno nego putem putničke agencije posrednika ..." ... moja putnička agencija neće biti organizator putovanja, već će partneri prodavati isključivo smještajne kapacitete koje ću imati u ponudi i za individualne goste, dakle JEDNA vrsta usluge je u pitanju (nema prijevoza, transfera i slično) - Čl.13 nastavak: "... mora imati poslovni prostor veličine min.10 m2 s jednom telefon.linijom,faxom i jednim računalom s printerom..." ... 10m2 (i više) je moja radna soba u stanu u kojoj inače imam i računalo i printer i ISDN i ADSL i ono šta me buni je izraz POSLOVNI PROSTOR - da li se pod tim smatra bilo koji PROSTOR u kojem se obavlja djelatnost ili je to prostor koji je uknjižen kao poslovni pa samim tim iz toga proizilazi da stan u to ne spada (jer je naravno uknjižen kao STANBENI prostor)? A tu se mogu nadovezati na drugi dio Vašeg odgovora (NN 101/95): "... ne zahtjeva izmjenu postojećih uvjeta korištenja stambenog prostora.."... definitivno moja radna soba ne zahtjeva nikakve izmjene jer sve što se traži (tehnička oprema) već ionako imam. I jedino što mi sad pada na pamet, da li, ukoliko sa 100%-totnom sigurnošću dobijem pozitivno da mogu raditi iz svoje radne sobe, da li i u tom slučaju moram zvati nadležni ured za gospodarstvo da dodje odobriti MTU? p.s. rekli su mi da se business nemože raditi isključivo i sa 100% po Zakonu, ali volila bi da to bude barem 99% pa vjerujem da shvaćate čemu sva ova pitanja s moje strane. Još jednom VELIKO hvala unaprijed.
  3. Da li mi, molim Vas, možete reći da li turistička agencija koja se bavi iznajmljivanjem privatnog smještaja, villa, i prodajom hotelskih kapaciteta putem interneta, i za iste te usluge naplatu vrši putem on-line plaćanja ili deviznim doznakama (99% korisnika su stranci, pomenute kapacitete "prodaje" i stranim partnerima), mora imati poslovnicu "otvorenog tipa"? Da li se sve to može raditi i iz privatnog stana ili kuće? Uz svo poštivanje zakona, ne vidim svrhu plaćanja najma u poslovnici (a da ne govorim o svim shvatljivim i neshvatljivim zahtjevima i ispunjavanjima uvjeta) ukoliko ni jedan gost ne dolazi fizički u agenciju. Ako me kolega iz Engleske ispravno informira, tamo ako radiš on-line ne trebaš imati sve šta se traži kod nas (znam, mi nismo oni...). Da li je u zakonu izričito i jasno napisano u svezi ovakvog načina rada (dakle "on-line")? Osobe koje rade u TZ-u mi uopće ne odaju dojam da točno znaju šta ih pitam jer odgovori tipa: "Hmmmmm, JA mislim .....". Meni to šta neko "misli" nije garancija da ZNA. Molim Vas za pomoć i unaprijed hvala.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija