Jump to content

Kejtic

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Pozdrav, zanima me čija je odgovornost u slučaju da novi aparat kupljen u 07/2009 kod Vip-a, provodi na servisu 3 mjeseca - poslan 3 puta. Koliko sam shvatila neki maksimum bi bio 45 dana servisa. Možemo li se pozvati na neki Zakon - možda Zakon o zaštiti potrošača, i kome da se tužimo. ? Vipu ili ovlaštenom servisu? Unaprijed hvala
  2. Pozdrav, zna li netko odakle krenuti kada tvrtka želi prodavati svoj softver na rate. Pri tom ne mislim na kreditne kartice i čekove, nego na ugovoreni iznos koji će se plaćati prema ugovoru, u ratama..Prvotno smo mislili to radit preko leasinga, ali to je prekomplicirano jer treba biti kao tvrtka registriran za financiranje i sve Ugovore prijavljivati Hanfi. Ima li ko ideju odakle krenuti? Hvala unaprijed
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija