Jump to content

Skarpina

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Da li je razlog neznanje, nezainteresiranost ili sam postavio krivi upit za pomoć u svezi problema koji me muči, no, činjenica je da mi do danas nitko ne udjeljuje savjet. Pokušao bih pitanje postaviti iznova. Dakle, da li se prodavač može oglušiti o naredbu Državnog inspektorata o zamjeni proizvoda, platiti kaznu državi i to je to, ili postoji način prisile od strane isnpektorata, plačanje kazni sve dok se ne izvrši izrečena naredba, te kupac dobije zamijenjenu robu? Da li se kupac mora sam javiti prodavaču ( da ne bi ispalo da nije zainteresiran ili što ja znam što sve danas ne mogu prikrpiti u svoju obranu a pljuckajući po tebi? )? Da li da čeka obavijest prodavača? Ili ga Državni inspektorat vodi do kraja dok se slučaj ne riješi? Molio bih savjet
  2. Poštovani, dvije se godine navlačim po sudovima časti, vještacima, servisima pokušavajući istjerati pravdu. Naime, pri kupnji automobila prodan mi je automobil sa lagera na koji su, dva mjeseca prije no što sam ga preuzeo, ugrađivani dijelovi za taksiranje. Naravno, to više nije novo vozilo i da sam s istim bio upoznat, ne bih ga preuzeo. U prvoj prijavi Državnom inspektoratu rješeno je da je sve ispravno po starom Zakonu o zaštiti potrošača, koji je vrijedio na dan kada je moja žalba zaprimljena. Apsurda li, novi je Zakon stupio na snagu idući dan. A odgovor nakon 30dana. Dakle, nema se što reči.Nakon što sam dobio sporove na >Sudu časti pri HGK, pisao Uskoku, Saboru, Društvima za zaštitu potrošača i uokolo, rečeno mi je da se obratim Glavno državno inspektoratu, budući sam oštečen. Učinjena je pogreška jer se trebalo koristiti Zakonom o zaštiti potrošača, zadnjim, najnovijim. Koji je povoljniji za potrošača. Dakle, nakon dodatnih nekoliko mjeseci čekanja, danas mi stiže obavijest slijedećeg sadržaja: REPUBLIKA HRVATSKA DRŽAVNI INSPEKTORAT Područna jedinica Zagreb Zagreb, Prilaz Ivana Visine 1-3 Predmet: Odgovor na prijavu Temeljem Vaše prijave sa prilozima dostavljenim uz prijavu i kontrolom u trgovačkom društvu xxxxxxxxxx. postupljeno je nakon konzultacija sa nadređenima sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ( NN br. 79/07, 125/07, 79/09 I 89/09 ) tako da je doneseno 29.10.2009. godine rješenje kojim se naređuje trgovačkom društvu xxxxxxxxxxxxx iz Zagreba, xxxxxxxxxxxxx, da N.N. iz Zagreba, xxxxxx, umjesto automobila Peugeot xxx, šasije xxxxxxxxx, snage 80 kWh, obujma 1560 ccm, s 5 vrata, boja crvena, s nedostatkom, preda novi automobil bez nedostataka. I to u roku od 20 dana od primitka rješenja. Dostaviti 1. naslov 2. Načelnik gospodarske inspekcije 3. Voditelj odjela kakvoée 4. pismohrana, ovdje Zanima me što mi je dalje činiti, te da li to znači da je konačno pravda pobijedila ( navodno, žalba ne odlaže izvršenje rješenja )ili sam i dalje osuđen na iščekivanje? Treba li prodavač zvati mene, ili ja moram sam ići do njega? Unaprijed zahvalan za savjet. Ko pjeva, zlo ne misli, a ko imalo misli, nije mu do pjesme!
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija