Jump to content

adrian11

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Dakle nasjeo sam na akciju b.net koji je nudio probno korištenje usluge 3d do 31.12. 2010. s time što su u pismima koje sam čak 2 puta dobio poštom nudili probno korištenje koje se može otkazati U BILO KOJEM TRENUTKU DO 31. 12. 2010. kao što je vidljivo iz njihovih materijala. Kad su došli instalirati uslugu dali su mi aneks ugovora na potpis (sveukupno 10-tak papira da se čovjek izgubi) i tu sam naravno napravio početničku grešku jer sam potpisao ne pročitavši, ne računajući naravno na zlonamjernost operatera koji nudi uslugu i koji ne bi trebao zloupotrebljavati povjerenje korisnika. No u tom aneksu je stajalo da uslugu treba otkazati barem 5 radnih dana prije isteka roka, što nisam učinio vođen početnom ponudom u kojem se nudi otkazivanje U BILO KOJEM TRENUTKU BEZ IKAKVIH OBAVEZA, što je očito bila notorna laž, već sam zahtjev za prekidom poslao 4 radna dana prije isteka roka i sad mi ne priznaju zahtjev. Dakle radi li se ovdje o lažnom oglašavanju i može li se nešto učiniti u ovom slučaju kod udruga za zaštitu potrošača ili u Ministarstvu? I još jedan možda škakljiviji upit na temu. Može li se dovesti u pitanje identitet onoga tko je potpisao ugovor s obzirom da nisu traženi nikakvi osobni dokumenti kod potpisivanja? Hvala!
  2. Dakle, da ne duljim. Sestra i ja dobili smo nalog za plaćanje sudske pristojbe. Oboje smo stranke u sporu jer smo bili suvlasnici u jednakim udjelima zemljišta koje RH zbog traljavosti nije upisala u zemljišne knjige , ali to je sad nebitno. Zanima me da kako je moguće da sam ja dobio nalog za plaćanje tužbe, odgovora na tužbu i presude na temelju priznanja u ukupnom iznosu od 400 kn, a sestra samo treba platiti odgovor na tužbu u iznosu od 100 kn. Nijedno od nas nije predalo prije zahtjev za oslobođenje ali to nam je usmeno potvrdila odvjetnica koja je zastupala RH-Min. poljoprivrede. Ovim želim isključiti tu mogućnost zašto su računi različiti. Da li da u prigovoru navedem da smo različito terećeni ili je to uobičajeno ili postoji šansa da i njoj pošalju novi račun, u stilu "pogriješili smo" pa je bolje da se i ne žalim?? Hvala unaprijed!
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija