Pozdrav,
molio bih Vas za savjet pošto sam se našao u nezgodnoj situaciji.
Naime, 16.12.2009. sklopio sam dvogodišnji ugovor sa Tele2 za korištenje mobilnog interneta. Nakon 10-ak dana imao sam provalu u stan i otuđen mi je Tele2 usb modem zajedno sa laptopom.
Istog trena pozvao sam policiju te je napravljen zapisnik ukradenih stvari. Kroz par dana dobio sam ovjerenu potrvdu o krađi od strane policije.
Nakon toga sam kontaktirao službu za korisnike Tele2 i objasnio im cijelu situaciju te ih upitao ako je moguće raskinuti ugovor zbog krađe modema, odnosno nemogućnosti korištenja usluge, naravno bez naknada.
Na to mi je djelatnica odgovorila da to nije moguće, te jedino što mi oni mogu ponuditi je novi usb modem po cijeni od 395,00kn iako sam prvobitni platio samo 95,00kn, ili prijevremni raskid ugovora uz otplatu svih 24 mjeseca po 95,00 kn/mj.
Pošto se nisam sa time složio proučio sam OPĆE UVJETE POSLOVANJA TELE u kojima stoji:
" 6.3. Bilo kakav nedostatak, štetu, gubitak te odnosno krađu SIM kartice Pretplatnik je obvezan odmah prijaviti
TELE2–u telefonom ili telefaksom uz obavezno navođenje identifikacijskog broja SIM kartice, telefonskog broja
i drugih prikladnih informacija Pretplatnika koje su potrebne radi ocjene istinitosti prijave.
6.5. U slučaju krađe ili gubitka SIM kartice Pretplatnika se neće teretiti za troškove korištenja Usluga od trenutka
kada TELE2 primi od Pretplatnika potvrdu prijave o krađi ili gubitku u skladu sa stavkom 3. ovoga članka.
TELE2 neće biti odgovoran Pretplatniku ni bilo kojoj trećoj osobi za štetu koja nastane kao posljedica lažne
prijave o krađi ili gubitku SIM kartice."
Nakon toga faksirao sam potvrdu o krađi te zahtjev za prijevremni raskid ugovora bez naknada.
U roku od 4 dana nazvala me djelatnica Tele2 i obavijestila me o tome da su zaprimili moj zahtjev i potvrdu te da mi je zahtjev odbijen i ako želim raskinuti ugovor moram platiti preostalih 24 rata iako se radi o dokazanoj krađi uređaja.
Kada sam spomenuo članak 6.5. iz OPĆIH UVJETA POSLOVANJA, djelatnica mi je odgovorila da se to "misli" na troškove koje bi vjerojatno učinila osoba koja je ukrala uređaj, iako to nigdje u članku ne piše, te da bi nakon kratke rasprave ponovno rekla da se to "misli" na troškove koje sam učinio do trenutka kada mi je uređaj ukraden.
Nakon toga sam zamolio djelatnicu da mi to priopćenje koje mi je rekla putem telefona, pošalje pismeno na mail ili poštom na što je ona odgovorila da to nije u mogućnosti napraviti jer se to tako kod njih ne radi.
naravno da sam na kraju priče ostao totalno zbunjen i ne znam što mi je činiti. Ne želim platiti nešto što neću iskoristiti.
Molim Vas za bilo kakav savjet.
Hvala !