Jump to content

LjubicaZubica

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Pozdrav, molim za hitnu pomoc! Naime, u firmi za koju radim imamo jedan poveći problem: zbog selidbe 1.1., jos 14.12.2009. smo podnijeli t-comu zahtjev za preseljenjem linija (telefoni, fax, Internet) na novu lokaciju, kako bi se stvar rijesila na vrijeme (cijenjeni "manager" koji nas vodi u T-comu je obecao da ce stvar biti rijesena u roku 2-3 tjedna). Na kraju je tako ispalo da je pomaknuo obecani rok za ukljucenje od oko 1.1. na 15.1., da bi tada saznali (naravno, nakon puno zvanja) da je lokacija tehnicki nedostupna i da oni nista ne mogu napraviti????!!!!! Da ne spomenem da se uopce nije ispricao zbog prekrsenih rokova i novonastale situacije niti nam uputio sluzbenu obavijest o nemogucnosti preseljenja. Kada smo htjeli promijeniti operatera, od drugih operatera sam (odmah) saznala da je njima lokacija tehnicki nedostupna (mora se raditi prosirenje centrale), jedina nam je opcija ici preko optickog kabela, sto nam je puno skuplje. Sada kada su nam uredno stigli od T-coma racuni za 1 mj. (koje ne namjeravam platiti) zanima me kome mogu podnijeti prigovor, koji su rokovi i da li imamo pravo na naknadu stete? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija