Jump to content

PizBoe

Korisnik
  • Broj objava

    6
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Meni je sve ovo komplicirano jer ne razumijem pravne termine no predlažem da pohataš " sve konce" pa ako T-com nešto mulja to daj objaviti na Tv u "Potrošački kod" koju vodi Udruga za zaštitiu potrošača. Smatram da je prešućivanje davanja imformacija možda malo manji ali isto "grijeh". Tko se čega sjeća nakon par mjeseci a kamoli godina. Osobno sam imala natezanja s T-com-om i tek kada sam zaprijetila izlaskom s problemom na Tv preko Potrošačkog koda problem se u par min riješio, kao oni su meni gnjavatoru oprostili da se samnom ne natežu. Usput, pisanje maila help desku se ne računa kao nekakva ozbiljna žalba niti ide kod nekog višeg šefa. Za to postoji posebni obrazac koj ti daju tek kada te se ne mogu riješiti i onda ti kažu ovo što sam gore napisala. Bar je tako bilo prije godinu dana. Ovo moje iskustvo nije direktno vezano za temu no nadam de da će nekome pomoći. Dobra sreća
  2. Čini se da ću i ja trebati tel. u stanu pa kopam, gledam čega sve ima da se ne opečem. ""Pokušajte kontaktirati Udrugu za zaštitu potrošača. Morate prvo platiti članarinu od 30 kn. Oni imju i svoju emisiju "Potrošački kod" koja ide ponedjeljkom na 1. programu. Meni su svaki puta odgovorili u expresnom roku."" Ovo sam stavila pod dvostruke navodnike jer vrć 3. put savjetujem isto. Naime, kada nešto dođe na tv ili se "zaprijeti" javnim rješavanjem problema stvari se često počmu riješavati kako treba. Čini mi se da i taj ured Hanžeković i ... zavrijeđuju pažnju "Potrošačkog koda " glede, kako je netko tu napisao zastrašivanja. Ja sam to shvatila kako oni sve rade legalno no meni se čini da koriste " rupu u zakonu". Ovaj "legalis" mi se čini kao Bogom dan jer stvarno čovjek završi fakultet, uči ONOiDSZ, Marksizam... (barem prije)na svakom fakultetu, milion datuma iz povijesti a za život važne osnovne stvari iz parava ni "P". Hvala svim pravnicima koji besplatno pomažu i usmjeravaju. Dobra sreća
  3. Pokušajte kontaktirati Udrugu za zaštitu potrošača. Morate prvo platiti članarinu od 30 kn. Oni imju i svoju emisiju "Potrošački kod" koja ide ponedjeljkom na 1. programu. Meni su svaki puta odgovorili u expresnom roku. Dobra sreća
  4. Pokušajte kontaktirati Udrugu za zaštitu potrošača. Morate prvo platiti članarinu od 30 kn. Oni imju i svoju emisiju "Potrošački kod" koja ide ponedjeljkom na 1. programu. Meni su svaki puta odgovorili u expresnom roku. Dobra sreća
  5. Probajte se obratiti udruzi za zaštitu potrošača. Morate platiti članarinu od 30 kn. Oni imaju svoju emisiju "Potrošački kod" koja ide ponedjeljkom na 1. programu oko 22h. Meni su svaki puta odgovorili u expresnom roku.
  6. Savjet molim, želim napisati/sklopiti Ugovor. Što obavezno navesti? Čula sam da je dobro navesti nešto kao "podstanar se obavezuje napustiti stan nakon što mu stanodavac otkaže podstanarstvo, otkazni rok 30 dana..." U slučaju da ovakve rečenice nema podstanar po zakonu ne mora odnosno stječe nekakva prava da jednostavno ostane u stanu tj. ja ga ne mogu istjerati van? U kojoj literaturi bi mogla naučiti nešto vise o pravima i mojima i podstanarevima (zakoni, narodne novine, u kakvu vrstu prava uopće spada moje pitanje)? Unaprijed hvala Svaki savjet dobrodošao.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija