Jump to content

zvonimir88

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Pozdrav, nadam se da mi netko može dati dobar savjet. Auto je poslije prometne nesreće bio u ovlaštenom servisu. Zamijenjena su oba vrata s lijeve strane. Osiguranje je sve platilo i to je ok. Problem je u unutrašnjem dijelu vrata (onaj tapecirani dio, kvaka itd.). Naime u servisu kažu da oni mijenjaju samo metalni dio vrata, a sve ostalo ostaje sa mojih starih vrata. I to zvuči ok. Ali, ja sumnjam (tj. siguran sam) da su u servisu zamijenili moj unutarnji dio vrata sa dijelovima nekog starijeg auta (slučajno ili namjerno). Naime vidi se razlika u potrošenosti i blijedoj boji tapeciranih dijelova prednjih i stražnjih lijevih vrata u odnosu na oba desna vrata. Auto sam danas pokupio sa servisa i nisam ništa skužio jer taj auto ne vozim ja nego moja majka i to samo do posla i natrag, tako da je auto inače u odličnom stanju i očuvan, prešao je samo 30000 u skoro 4 godine. Kad samo doveo auto staroj ona je odmah skužila da to nije to. Izgleda da je čak i kolo od volana zamijenjeno (vidi se razlika u habanju i boji u odnosu na središnji dio volana). Zvao sam odmah u servis, bilo je pred kraj radnog vremena, kaže tip da oni naravno paze na takve stvari i sve to. Rekao sam da sutra vraćam auto da vidimo što se dogodilo, nisam mogao isti dan jer je kraj radnog vremena... Ima li netko iskustva s ovakvom situacijom? Voditelj limarije kaže da bi se po datumu proizvodnje dijelova moglo vidjeti jesu li dijelovi stvarno moji. Što da radim? Pisati pritužbu tom servisu za početak?
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija