Pozdrav, nadam se da mi netko može dati dobar savjet.
Auto je poslije prometne nesreće bio u ovlaštenom servisu. Zamijenjena su oba vrata s lijeve strane. Osiguranje je sve platilo i to je ok.
Problem je u unutrašnjem dijelu vrata (onaj tapecirani dio, kvaka itd.). Naime u servisu kažu da oni mijenjaju samo metalni dio vrata, a sve ostalo ostaje sa mojih starih vrata. I to zvuči ok. Ali, ja sumnjam (tj. siguran sam) da su u servisu zamijenili moj unutarnji dio vrata sa dijelovima nekog starijeg auta (slučajno ili namjerno). Naime vidi se razlika u potrošenosti i blijedoj boji tapeciranih dijelova prednjih i stražnjih lijevih vrata u odnosu na oba desna vrata.
Auto sam danas pokupio sa servisa i nisam ništa skužio jer taj auto ne vozim ja nego moja majka i to samo do posla i natrag, tako da je auto inače u odličnom stanju i očuvan, prešao je samo 30000 u skoro 4 godine.
Kad samo doveo auto staroj ona je odmah skužila da to nije to. Izgleda da je čak i kolo od volana zamijenjeno (vidi se razlika u habanju i boji u odnosu na središnji dio volana).
Zvao sam odmah u servis, bilo je pred kraj radnog vremena, kaže tip da oni naravno paze na takve stvari i sve to. Rekao sam da sutra vraćam auto da vidimo što se dogodilo, nisam mogao isti dan jer je kraj radnog vremena...
Ima li netko iskustva s ovakvom situacijom? Voditelj limarije kaže da bi se po datumu proizvodnje dijelova moglo vidjeti jesu li dijelovi stvarno moji.
Što da radim? Pisati pritužbu tom servisu za početak?