Jump to content

Hemera

Korisnik
  • Broj objava

    8
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Zahvaljujem oboma na trudu i odgovoru. Što je sa odredbom čl.3.st.2. ZID-a Prekršajnog zakona (NN 39/13). ... citiram: "(2) Ako se propis nakon počinjenja prekršaja, a prije donošenja pravomoćne odluke o prekršaju, izmijeni jedanput ili više puta, primijenit će se propis koji je najblaži za počinitelja." Zašto bi se u mom slučaju primjenjivao stari Zakon, kad je u novom propisano da se primjenjuje povoljniji, ukoliko je došlo do izmjene propisa NAKON počinjenja prekršaja (što se i dogodilo). Također što je sa odredbom (čl.13.st.2.) - zastara za 3 godine u postupcima u kojima je ovlašteni tužitelj - upravno tijelo - ovdje MUP, podnio obavezan prekršajni nalog. Unaprijed zahvaljujem na tumačenju.
  2. Pozdrav, Kao prvo unaprijed se zahvaljujem na odgovorima. Nadalje znam da ima xy mišljenja i stavova, no malo se teško snaći. Stvar je u sljedećem: - prekršaj počinjen 01.03.2010. godine ("M" kategorija) - presuda prekršajnog suda zaprimljena 23.09.2013. godine Uložit ću žalbu. Pitanje je sljedeće: 1) zastara 13.a.(zastara teče od dana prekršaja), i 13.st.2. (zastara prekršajnog progona- 3 godine kad je tužitelj (nadležan MUP)obavezan podnijeti prekršajni nalog) (NN 39/13) 2) primjena odredbi zakona blažeg za prekršitelja čl.3.st.2. (NN 39/13) Buni me pojam prekršajni progon. Prekršajni progon pokreće prekršajni nalog? Znači , ako sam dobro shvatila prekršajni progon je cijeli postupak ,od prekršajnog naloga, sve do donošenja presude prvog stupnja. Ako je prekršaj učinjen 01.03.2010. godine, nastupila je zastara 01.03.2013. godine? Zahvaljujem na odgovoru.
  3. Osvjezavam pitanje, jer se rok blizi.
  4. Osiguranje preko Americana imaju svi korisnici njihovih kartica, neovisno o tome dal kupuju karte ili ne. To je drugi vid osiguranja na putu, neovisan o osnovnom osiguranju u slucaju nezgode. Znaci - svi korisnici American kartica (bilo koje), imaju osnovno osiguranje u slucaju nezgode. American Expres osobna kartica Pogledati pod Pogodnosti
  5. Evo odgovorit cu ja. 1. Kad se donese prvostupanjska odluka (presuda na Općinskom sudu), ta gdje vam je dosuđeno 43.000 kn, suprotna strana se žali unutar roka. Ako se osiguravajuće društvo žalilo na odluku, onda je osporavaju u cjelosti, ili djelomično (morate vidjeti presudu) što znači da kompletan predmet sa njihovom žalbom, presudom, i odgovorom na žalbu od Vašeg odvjetnika (ako je uložio odgovor), ide na drugostupanjski sud (županijski sud). U prosjeku predmeti na Županijskom sudu traju po par godina, više od 4 ... nažalost. 2. Što se tiće toga kako Vi možete saznati što se dešava sa predmetom Odite na općinski sud i odite na parničnu kancelariju (pitajte na porti gdje se to nalazi). Postoji uredovno vrijeme kad primaju stranke, a kad davaju informacije telefonom - pa prvo to saznajte. Provjerite u parničnoj pod kojim brojem se vodi vaš predmet (kažete ime tužitelja i tuženika), kad dobijete broj predmeta, vi kao stranka možete obaviti uvid u spis (predmet), to ukoliko je predmet još na tom sudu, odnosno da nije išao na drugostupanjski - županijski. Ukoliko je predmet otišao na drugostupanjski sud povodom žalbe, fino će te nazvati Županijski sud u vašem gradu (kad saznate broj predmeta sa Općinskog suda), saznati kad i kojim danima možete nazvati na telefon za dobivanje informacije o statusu predmeta na županijskom sudu. Nazvat ćete kad vam kažu, zatražiti Gž kancelariju, zatražiti broj predmeta (Gž)... morate im reći prvostupanjski da bi vas našli, dobit ćete broj i voila. Tada bi trebali znati što vam se dešava s predmetom. 3. Kamate idu od dana presude do isplate. Vi možete još i podnijeti Vrhovnom sudu Zahtjev za zaštitu prava zbog nedonošenja odluke u razumnom roku, ali u prosjeku Vrhovni ne dodjeljuje ništa ako nije prošlo barem 3,5 godine od kad je predmet stigao na sud - županijski. Ovo govorim u slučaju da se predmet nalazi na županijskom sudu i više od 3 godine nije donesena odluka. Eto, nadam se da sam bila od pomoći. Svakako vama je taj susjed trebao pokazati presudu da vidite koliko Vam je dosuđeno. Jednako tako Vam je trebao pokazati izvod iz banke ili dokaz o uplati dosuđenog iznosa. Nadam se da niste samo vjerovali na riječ. Nadam se da sam pomogla.
  6. Ugovor s B-netom za internet je sklopljen ili negdje tokom 2008 godine, ili 2004 godine (telefonskim razgovorom sa b-netom sam ustanovila da smo korisnici njihovih usluga od 2004. godine, ali nisam sigurna jel samo tv ili i interent), ugovor je sam po sebi istekao nakon proteka ugovornog odnosa, znači mogla sam ga otkazati bilo kada, bez posljedica. problem leži u sljedećem, na računu za mjesec 3/2010 sam dobila da moram platiti i modem za internet, njihov, koji su oni instalirali. Kako padam s marsa po pitanju ovoga, jer več sam mijenjala prije operatera sa T-scum na Optimu (nisu tražili povrat modema), tako sam išla proučavati Opće uvjete i pravila poslovanja B.neta, i ustanovila da sam ja zaista bila u obvezi njima vratiti modem, nakon raskida ugovornog odnosa, dok smo tak isti modem plaćali svaki mjesec trajanja ugovornog odnosa (nažalost nemam ispise računa, jer smo ih bacali po primitku, imam samo isječke o plaćanju računa). Jednako tako znam da po Zakonu o zaštiti potrošača oni u svojim "Cjenicima" moraju navesti ili na prodajnim mjestima točno naziv, serijski broj, godinu proizvodnje itd. itd... uređaja - čega naravno nema. Što mi je činiti, a da ne platim modem? Rok za prigovor na račun se može izreći unutar roka od 30 dana, a koji teče od dospjeća računa (31.03.2010.), znači rok još nije protekao. Problem je što ne znam što da napišem...dal da se odmah pozivam na Zakon o zaštiti potrošača dal da tražim prijepise računa da vidim koliko smo im točno plaćali za "najam" tog stupidnog modema, jer negdje u svojim "cjenicima" su naveli da korisnici osnovnog modela modema nakon 36 mjeseci korištenja, na isti ne plaćaju više najam. BTW prvi put čujem za najam modema - optima naplati modem, s tim da smo sada uzeli modem od optime sa 4 ulaza, dlinkov po cijeni od 250 kn - a b.net mi traži za modem koji nema utp spajanje 278,00kn, a na koji smo plaćali "najam" cijelo vrjeme dok su nam bili provajderi za interent. Hvala.
  7. Vjerojatno ne žele odgovarati kad ima xyxy pitanja vezano za zastaru. Subjektivni i Objektivni zastarni rok.
  8. Poštovani, Molim pomoć. :)Buduci da vec satima listam po forumu i slicno ne mogu naci nigdje... Kronologija događaja: 1. 2003 godine sam imala prometnu nesreću u kojoj sam stradala, obavila sam sve preglede, imam nalaze, nisam kriva, nisam imala alkohola u krvi ni urinu - znaci potpuno sam uredna. 2. 2004 godine smo podnijeli tužbu sudu, i postupak je okončan nagodbom 2009. godine sa osiguravajućim društvom osobe koja je skrivila nesreću. 3. Danas sam tek surfajući po American stranicama vidila da American svoje korisnike svih kartica osigurava odmah po potpisu ugovora - znači imam osiguranje i preko Americana. Znam da je zastarni rok 3 godine, a u nekim slučajevima i 5 godina od nastanka, odnosno saznanja za štetni događaj. Isto tako znam da se prekid zastare računa s danom podnošenja tužbe, dok se isti nastavlja po okončanju postupka. Interesira me sljedeće... Je to - dal se taj prekid zastare odnosi i na American (budući da je riječ o istom štetnom događaju), ili se taj prekid podnošenjem moje tužbe odnosilo samo na osiguravajuće društvo osobe koja me udarila. U principu me interesira da li ja imam i mogu li postići ikakvu naplatu od Americana. Ujedno me interesira i da li imam ikakva prava po Zakono u zaštiti potrošača, jer korisnik sam American kartice preko 8 godina, a pojma nisam imala da sam osigurana i preko nje, i ne samo ja, nego ni odvjetnici - jer ni u jednom momentu me nisu pitali dal sam korisnik iste. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru. )
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija